Tisdag 27/4

Satan, jag är fortfarande helt slut efter helgen! Man skulle inte tro att en buss resa på fem timmar skulle ta så mycket på krafterna, men det gjorde det. Började läsa en ny bok nu, "El Choco". Den är rätt bra, läst typ halva boken på vägen till och från Oslo.

Helgen var underbar. Jag sa kun till ett fåtal personer att jag skulle komma för att jag inte har tid till att träffa alla på två dagar och för att jag ville spendera tid med Peter, Mari och gå på fakirshow med dom. Jag orkar inte allt tjat om att jag är så dålig som inte "hinner", men jag drar bort för att ha trevligt och mysa, inte för att stressa runt och träffa hundra bekanta som jag egentligen inte är kompis med längre. Nästa gång skall jag dock fixa en träff med Kaja och Tom-Erik också, och hela familje självklart ;)

Var konstigt, men oerhört fint att se Peter komma springandes ner vägen i Oslo för att hämta mig när jag hade gått dit han bor nu. Kände hur hjärtat hoppade när jag såg att han kom springade och kramade om mig och kysste mig. Vad glad man kan bli :D De han bor tillsammans med fixade middag åt oss, de var jätte trevliga och jag förstår varför Peter trivs så himla bra! Sen hälsade vi på lite kompisar till mig och gemensama kompisar Peter och jag har i Oslo när vi såg Fakirshowen. Den var jätte rolig. Efter det knallade vi hem och lade oss. Har börjat få huvudvärk på kvällarna nu, inte kul Tror det är för att jag inte dricker tillräckligt med vatten. Skärpings..

Lördag var jättefin, strålande sol och varmt. Vi gick en liten tur där Peter bor och sen fikade vi i en park i närheten. Jätte trevligt. Vi träffade pappa och tog en öl på en krog där och sen fixade vi oss och gick till Christoffer (Peters lillebror, som bor i närheten, haha) och åt middag med hans flickvänn Josefin. Efter det åkte vi till krogen där Maris pojkvän Daniel spelade musik och träffade ett gäng med folk jag inte känner så gott. Men det var trevligt ändå. Det blev en ny krog sen, en öl till, en tur i taxi till en annan krog där flera kompisar var och fakirerna (?) från showen dagen innan. Blev en öl där med. Mycket drickande och väldigt roligt :)

Söndag blev lite kaotisk, mycket att fixa på liten tid. Träffade lite kompisar till Peter och mig, och sen var det dags att gå mot bussen :( Saknade Clifford som fan hela helgen, men ville INTE hem. Ville inte åka heter det kanske. Eller om Peter hade varit med hem hade det varit lugnt, ville inte resa ifrån han... Jobbigt som fan att säga hejdå, men gott att vi ses igen snart (nästa helg, om inte tidigare). Clifford blev överlycklig när jag kom hem och attackerade mig med pussar i hela ansiktet. Lilla grisen!! Peer saknar han som fan nu, så vi kan inte prata om Clifford ;) Då blir han bara ledsen. Han får komma hem då ;) Hehe.

Nej det var allt om helgen. Skall lägga in lite kort när jag har tid. Fullt ös här om dagen, som vanligt ;)
Takc för fina kommentarer om bilden på oss två :) Här kommer en till ;) Bara på mig denna gångn :P

Kommentarer
Postat av: linda & azi

Snygg look :)



Haha, ja - man äter middag och dricker och kollar på en brasa därute med massa folk :D

2010-04-29 @ 19:08:19
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Nicole

gööör snyggT!



Ja det var kul :) Vi ses på nästa träff förhoppningsvis :=)

2010-05-03 @ 19:24:24
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback