Onsdag 30/6

Åh vad jag gnäller över att jag har mycket att göra nu, men jag har VERKLIGEN mycket att göra. Drunknar i jobb och har blivit frågad om jag kan jobba övertid tills jag går på semester nästa fredag. Tror inte det. Har sagt nej, det är inte mitt problem egentligen, och det förstår dom. Surt, men så är det nu bara.

Allergien plågar mig, jag snuvar inte eller nåt, men är torr i ögonen och det är nästan ännu värre. Haha. Jag vet att jag kan bruka ögondroppar, men jag pallar inte få grejer i ögonen. Blir det inte bättre så får jag väl köpa, men just nu väntar jag.

Städade ur lägenheten i helgen och på måndag. Det var ett jävla projekt, men jag fick dunderhjälp av Peter min så det var inte så illa ändå. Hade jag vetat att Clifford skulle riva ner halva köket och lite av hallen hade jag köpt bur för längesen.. Kommer kosta dyrt det där, men men. Nästa hund får vänja sig vid bur rätt snabbt har vi kommit fram till. Nu ser vi ju också hur mycket Clifford älskar sitt "lilla rum" och det är bara hans plats som han får ha helt för sig själv. Gör man det rätt blir det inte fel ;)

Trivs jättebra i lägenheten, men det är för mycket grejer som ligger och slänger nu. Får ta i ett litet tag sen, är ensam hemma ikväll så jag kan gå och dona lite. Clifford vill bara ligga och sova när vi har kommit hem från jobbet så jag hinner med lite kan man säga.
Började träna på riktigt igår. Peter och jag åkte till gymmet och körde ben och mage. Det gick tio gånger bättre denna gången än första! Kändes jättebra. Skall köra fyra gånger i veckan nu, så får vi ju se hur det går ;) Det är som ett gift, när man ser att man blir bättre vill man bara köra mer och mer. Helt sjukt vad kroppen orkar också, man tror ju att man är så klen och så kan man fläska till ordentligt med vikt man trodde väge minst 3 gånger så mycket som det egentligen gör! Roligt roligt.

Ville bara skriva att jag lever och att allt är gott här i Borås. Inte länge till brorsan och jag fyller år nu, eller tills vi åker en helt till Oslo och myser. Skall bli skönt med en riktig sommar. Denna får inte regna bort för då blir vi sura ;)
Nej jag får jobba på lite så jag kommer någon vart :) Får se om jag får upp några nya kort här ikväll kanske ;) Säger KANSKE för om jag lovar kommer det inte hända. Haha

Uppdatering:
Här kommer kort :)

Detta var i våras nån gång :)


När Jenny sminkade mig till sin tenta


HOT DOG ;)


Pretty bird :P Hittade den på balkongen när vi flyttstädate.. Rest in peace


Två igelkåttar getting it on ;) HAHA


Fick godis av mamma-Anki och pappa-Janne. Sötbollar!


Fina sjön där vi bor. Loving it!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt att du trivs bra i lägenheten! =)

2010-06-30 @ 16:24:55
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Skönt å höra att Du trivs och att allt går bra! Härliga bilder! =)



Hoppas ni slipper regn också så ni får det extra mysigt!! =)



KRAMAR i mängder! <3

2010-07-01 @ 14:18:56
URL: http://armon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback