8/12

Förlåt mig, jag har varit lite seg de senaste dagerna, eller veckorna är det kanske? Har tuuuusen grejer att göra, men skall ta mig lite tid att blogga ikväll. Uppdatera lite om livet tänkte jag :D Går hem om en timme, skall bli gott! Käka pizza och ta det lite lugnt för kvällspromenaden.

Liiite rolig grej på slutet här. Visst är det roligt när man får ett meddelande av någon som man trodde var lite spesiellt och så ser man att det även är skickat till en annan person? HAHAHA. Gott man kan skratta lite åt sina kompisar eller hur ;)

Hej med er, mer kommer sen ;)

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Ja, det blir så ibland - för mig också att man ej bloggar på ett tag :)



Gott med pizza, vad för sort äter du? Jag äter capriossa (svampar å skinka) :)

2009-12-08 @ 18:45:58
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha såna meddelanden har man ju lyckats skicka själv samt få några gånger :D



Kramar Lotta

2009-12-08 @ 19:28:41
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback