Dåligt samvete 27/12

Hej!!!
Nej jag har inte glömt er!!! Jag lovar. Det blev bara så himla mycket på en gång. Trodde inte att Oslo-resan skulle ta så mycket på krafterna men där tog jag fel! Var helt slut när jag kom hem igen på fredag. Åt, såg film och somnade som en stock! Lördagen klarade jag även av att somna i badkaret!! Har ingen aning om hur länge jag sov, men det var lite läskigt! Känns lite sunkigt att jobba fram till onsdag, men men.

Julen var underbar! Jag berättar mer imorgon. Skall jobba, men jag har på känslan att det kommer vara rätt lugnt och att jag hinner blogga lite ;)


Syrrans hund är ganska söt :D Märkte inte detta för vi såg på korten sen ;) HAHA

Mer kort kommer imorgon :D Hej så länge, hoppas ni har haft en underbar jul!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahha, jag älskar den där bilden :D

Kul att du haft det så bra :)



Kramar!

2009-12-27 @ 22:08:08
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Åh välkommen tillbaka! :) Skoj att du har haft det så bra därborta i Oslo! Vilken ras är syrrans hund? :)

2009-12-28 @ 23:33:16
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha funny :D

2009-12-31 @ 12:55:31
URL: http://jennybean.blogg.no
Postat av: Torild - gammeltante

Hei Silje.

Så fin blogg du har. Fikk adressen din av farfaren din. Fin hund også. Jeg håper at du har det fint!



Klem fra Torild

2010-02-07 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback