en, två, tre.. 14/12

Jag älskar att kolla min blogg och se att ni har kommenterat! Har tyvärr inte fått kollat några bloggar på några dagar, men skall försöka att hinna med under dagen och morgondagen :D

Skulle önska jag hade en "god ursäkt" för att inte blogga, men jag har bara inte hunnit med, tyvärr. Har varit mycket i veckan, och på helgen har jag bara inte orkat. Kanske lite pga av att jag numera har min dator i köket och jag har liggit i soffan och softat hela helgen ;)

Festen var kanon i alla fall. Jädrar vad roligt jag hade! Första festen på typ fem år som jag har varit singel! Dansade och hade kul. Hoppas det inte finns några pinsamma kort på mig bara, haha. Men jag hade det as roligt! Fina folk att festa med och en sju-helvetes mycket att dricka :D Inte alls fel.

Lördagen vaknade jag tidigt, lade mig i badkaret och slappade i en timme nästan och gick till affären och köpte pizza, läsk och lite godis. Hade jätte träningsvärk i benen, så det var inte kul att gå ut med Clifford. Bor ju på 3 våningen och det var ont att gå nedför trappora. Såg lite film och pysslade hemma hela dagen. Mysigt var det. Gott att man har en lat hund ;)

Söndagen var mycket av detsamma, softa i soffan och gick den fina gröna slingan runt Kransmossen. Fortfarande ont i benen, men var bara att knalla på. Bakade bröd på kvällen och så på film.

De som känner mig vet att jag tycker om att se på MMA (UFC är något av det bästa som går på TV, tycker jag). Hade tänkt att se en match som gick i lördag, men den började 4 på morgonen! Orka... Jag tycker inte om vald, i alla fall inte under okontrollerade förhållanden. Men att se på de som fightar i en bur är fan kul! Skall kolla tv.nu och se om det går någon mer i veckan. Förra julen gick det ju HELA tiden på tv4 sport. Härligt var det. Hoppas på samma i år. Såg ju att premiärministeren i Italien fick sig ett slag på näsan i går. Härligt! Har inte mycket till övers för honom, och tror att många kan hålla med om att han inte har något att göra med att styra ett land! Kul att någon har vätt nog att säga till, även om han kanske gjorde det på fel sätt. Kanske var det italienske blodet som brusade litet, inget sådant hade hänt här i landet lagom, eller hur ;)

Till helgen kommer Pappa hit! Och Jenny (lillasyster) skall ta med sitt första flyttlass till Sverige. Hon skall bo hos sin kära i Alingsås, det är ju inte långt från mig ;) Massa mys kommer det bli. Pappa har lovat att ta med norsk julmat! Nom nom nom!
Nu måste jag återgå till jobbet... Tråkigt, jag vet. Kanske jag skall slänga upp lite bilder när jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Suzzie

Känner igen den där känslan med att kolla sin blogg, hihi!



Du verkar ha haft det mysigt sista tiden =)



KRAMAR <3

2009-12-14 @ 15:30:40
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Vad kul att din syster ska flytta till Sverige :)

2009-12-14 @ 20:39:17
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bloggtorka får alla någon gång, kan inte hjälpas ;D



Lät skoj med festen o det. Passa på att parta gärnet nu när du är singel ;)



Kramar!

2009-12-14 @ 21:46:32
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Cissi

visst är det kul när man hittar massa nya kommentarer? känner igen det så väl. =)

2009-12-15 @ 08:47:23
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback