Hoj oj oj vad det gåååår! 18/12

Alla på jobbet är superstressade nu. Alla vill bli klara med sina project innan semestern börjar och då får man extra mycket att göra. Jag har installerat Spotify på jobbet (tack Marcuuus) och är i min egen lilla värld. Sandra har gått ut med bullen och slappat hemma hos mig, så jag har varit på jobbet hela dagen. Varit mycket kaffe i dag med andra ord, och mycket skrivande. Kenneth tittade förbi och det var ju trevligt :)

Nu kommer Pappa och Jenny om några timmar också. Lite stökigt hemma så jag hoppas att jag hinner städa lite (typ, badrummet och dammsuga i vardagsrummet) innan de kommer. Vi skall äta pizza och ha trevligt. Har fått låna lite nya ruller av Marcus som jag skall kolla på de närmste veckorna. "Wrestler" "Children" "District 9" och några flera. Kommer inte helt ihåg. Skall låna lite flera när jag kollat klart de :D Gott att andra har bra smak så man kan låna av de istället för att hyra :D

Nej nu måste jag tyvärr jobba lite till. Det har kommit mera snö här. Är så sjukt glad för det! Ni anar inte! Skall ta många fina kort när pappa är här :D Lovar!

Till er alla:
Ni är så fina och gulliga!! Förlåt att jag inte hinnar läsa era bloggar eller svara er på era kommentarer personligt nu. Jag lovar att ta igen det i veckan som kommer!!! Saknar att läsa vad ni har gjort och se era fina bilder skall ni veta <3
Många kramar <3 och trevlig helg :D

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Inte ska du säga förlåt! :) trevlig helg du med!

2009-12-18 @ 16:44:41
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, jag kan nog erkänna att jag saknar dina snälla och gulliga kommentarer, men inte ska du säga förlåt inte ;)



Kramar!

2009-12-19 @ 04:05:06
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha, jag saknar också dina kommentarer. :P men inte behöver du säga förlåt, det är ju inte hela världen. =)

2009-12-19 @ 07:19:16
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback