Liten uppdatering ;) 21/12

Vilken härlig helg jag haft! Pappa och jag har haft det jätte trevligt, ätit god mat, gått långe promenader og sett film. Vi såg "The Wrestler" och den var verkligen bra! Hackade en del på skivan (bränd) så jag måste nog kolla den igen ;) Vi åt norsk julmat (pinnekjøtt, får som är rökt och dampat. Salt och gott som fan!) och druckit lite fin öl. Jätte trevligt!

Har ju inte haft så mycket tid till att sitta vid datorn, men det är ju bra! Är verkligen riktigt vinter väder här nu. - 15 grader på morgonen och runt - 8 på dagarna! I like! Gott att börja dagen med en långpromenad i kylan. Köpte tass-salva till Clifford på Hööks, den är grön (Linda som tipsade om den, tack så mycket) och den är bra! Luktar rökt korv, men det gör inget ;) Första gången jag har sett att Clifford har varit kall om fötterna. Han "haltade" och hoppade runt som en tok. Men efter att jag gojsade på med fettet så blev det MYCKET bättre! Har ju haft honom två vintrar nu, och aldrig sett det före nu, så det måste vara mycket kallare ;) YAY!

Pratade med Peter på fredag. Han hade en trevlig överraskning. Han kommer hem natt till tisdag (åker efter jobbet idag) och kan ta Clifford när jag är i Norge! Gott att inte behöva stressa med att åka ner med honom imorgon för jag åker till Norge eller att stressa med att hämta honom på vägen hem. Han hade säkert älskat att vara hos Lena, men gott att han kan vara hemma och dega med sin husse. Tror Peter och Clifford behöver det båda två! Sen så får ju jag hjälp på dagarna av Peter (jobbar ju hela nästa vecka). Då kan jag jobba in lite flex också. Och det känns jävligt bra måste jag säga. Skall bli kul att se min bästa kompis (hehe) igen, är ju över en månad sen förra gången!

Här kommer lite bilder i alla fall! Så får jag säkert lite tid att läsa lite bloggar sen ;) Ni är underbara!


Pappa och jag. Jag bruker inte le sådär, men men...


Jag och barnet.. han ser ut till att ge någon det onda ögat! HAHA! Söt!


Pappa och Clifford på en av mina favorit platser!! <3 Fina killar!


Jag köpte lite öl på systemet. Här skall det smakas!


Så här fin utsikt hade vi när vi åt middag i lördags!! Blev lite kär ;) Älskar vintern så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Herregud vet inte hur många gånger jag har sagt det men Clifford är så jäkla fin! :)

2009-12-21 @ 10:26:15
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Vad bra att salvan funkar, jag har också börjat använda på Azi :)



Kul med mys helg med pappsen din.

2009-12-21 @ 12:05:02
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att ni njuter av vinter vädret, vet fler som gör det ;)



Puma är oxå 3 bent stundtals, är det 4 ess salvan du har? Låter som den, tycker oxå om den, luktar sååå gott =) Tycker den funkat sådär på Pumas tassar har testat utan & hon fryser mkt mindre om tassarna då..



Vilken fin bild på dig & C, ni är ett stiligt par :)



Hoppas resan till Norge blir kanon bra, skönt att C får vara med sin "Husse" ett tag igen.. Kram från oss!

2009-12-21 @ 13:38:05
Postat av: Linda & Azi

Hihi, skönt med stort täcke, du kan ju ha varmt under den regntäcke typ under hösten när det regnar. Så han får värme och skydd från regn, det brukar jag ha. Men Azis rosa regntäcke är borta :( Kanske i stugan... Får leta där sen.



Lilla julafton den 23 dec, har jag firat sedan jag var bebis, så min familj ska vara på landet å byta julklapp äta julmat osv, Azi med också så klart. den 24:E är vårt tur att bjuda mormor&morfar å mina kusiner från mammas sida. Middag och julklapp hos oss. Nyår, vetej än, kanske Örebro :) Hur gör du under julen?

2009-12-21 @ 16:25:16
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gud vad lika du och din pappa är :D



Jättefina bilder också!! :)

Kramar!

2009-12-21 @ 20:32:07
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ja herregud va lika ni är!



Ja det var verkligen härligt med all snö :D

2009-12-22 @ 18:49:12
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com
Postat av: Ella & Puma

God jul från oss =) Kram

2009-12-24 @ 12:24:18
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback