Premiär! 5/12

Nu är det dags att blogga lite igen märker jag. Blir lite bilder och lite text. Tänkte jag skulle göra premiär för min nya kategori ”lagom svensk”. Vill kalla den det för att jag är lagom svensk och för att lagom är det svenskaste som finns ;) Jag är dock egentligen allt annat än lagom, det är antingen eller när det kommer till mig skall ni veta.

 

Jag har ju jobbat som en tok den här veckan, eller de två senaste veckorna. Har haft en fridag, och på den glömde jag att vila så jag har varit jätte trött och sliten hela veckan! Inte orkat någonting känns det som. Vakna, jobba, äta och lite sömn, så har veckan varit. När Claudia på jobbet kom och frågade om jag skulle jobba över i helgen blev jag jätte arg och ledsen! Hade sett fram emot en myshelg med Clifford och så menar min jätte trevliga chef *ironiiiii* att jag har mycket att göra och måste komma i kapp (bla bla bla, han vet inget!). Jag satte på musik och jobbade järnet, så nu är jag ikapp, och har fått en jätte fin playlist på youtube att lyssna på. Har fastnat helt for Rammstein! Man skulle inte tro det, men de har så oerhört bra texter (nä, alla handlar inte om sex ;)). Mitt nya mål, lära mig tyska. Det är så brutalt och fräckt! Lite som norska, bara bättre ;) Skall bli kul att se de live i februari.

 

Tiden går ju så snabbt! Nu är det söndag imorgon, sen på fredag är det företagsfest (oh ja, Charmiga Silje skall ha roligt) och helg. Helgen efter kommer pappa på besök och sen är det jul och Oslo. Helgen efter det är det nyårshelgen och sen är det 2010. Gött. Älskar vintern, men det får gärna gå fort, jag vill bara spara pengar och börja plugga igen.

 

Nä här kommer lite bilder. Har färgat håret i dag igen, samma färg. Köpt lite nya kläder också, ny huvtröja och kläder till jul. Storhandla imorgon kanske? Ja ja. Ha en trevlig kväll nu fina!


Pyntat till jul :D

Vi fick god glass på jobbet. Så fick jag med alla glasen hem :D

Fredag hos mig... Bok, bira och bad. Nu skall jag börja på "Luftslottet som sprängdes".

Stoooooor vovve! (lite porrigt blev det, förlåt :S)


Kommentarer
Postat av: Ella

Åh vilken söt bad bild på er.. Hoppas du nöjt av ölen & att boken är bra =)

2009-12-06 @ 00:06:04
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Cissi

whoa, här var det omgjort. snyggt! :) fin bild på er :)

2009-12-06 @ 10:41:56
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mysbad med öl o allt :D greeaat. Blev sugen på att ta ett bad själv nu :)



Kramar!

2009-12-06 @ 21:47:19
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Linda & Deamon

Jaadu, det går hur fort som helst!! haha. Som du säger - man hinner knappt med!



Tss ;) Jaadu, Deamon springer fort så inte matte hinner med!

2009-12-07 @ 09:10:47
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Suzzie

En iskall öl är nog som godast när man dricker den medans man ligger i ett varmt bad, mmmmm =)



KRAM på Dig!!

2009-12-07 @ 10:56:43
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha jeg vil også bade!

2009-12-07 @ 11:41:09
URL: http://jennybean.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback