Vet ni vad? 16/12

Snart är det jul! Det är helt sant! Om en vecka åker jag till Oslo och det skall bli jätte mysigt. Kommer att sakna bullen dock! Tre dagar utan honom :(

Över till något annat.. Det är kallt och snöar här! Gissa vem som är glad för det? Jag och Clifford! Vi älskar snö! Härligt. Hoppas det håller sig, det skall vara kallt en vecka fram enligt prognoserna. Hehe! Har sjukt mycket att göra på jobbet, så jag har inte haft tid att kolla några bloggar. Helt sjukt! Har saker att göra hela tiden. Nu har jag fått Spotify av Marcus så det hjälper ju mycket på. Sitter i min egen lilla värld och timmarna bara rasar förbi. Dagarna kommer och går lika snabbt. Känns som att jag inte har sovit på en evighet, som att jag bara är vaken hela tiden. Är så trött, men lika glad som alltid. Har ingen bloggtorka, har bara inte tid ;)

Min dag:
6.00 - upp och ut med Clifford
7.15 - hemma, äta, byta om och åka till jobbet
7.43 (då går bussen)
8.00-12.00 - Jobba jobba jobba, kaffe kaffe kaffe ;)
12-13 - bussen hem, ut med Clifford, äta, bussen tillbaka till jobbet
13-17 - jobba jobba jobba, kaffe kaffe kaffe ;)
17-15 - hemma, pussa på Clifford, äta, slappa 30 min på soffan med bullen.
19.30(typ) - ut med Clifford i 90 min, typ...
21(ish) - diska/duscha/fixa osv sen lägga mig.

Vad hände med dagen..? Borta :D HAHA!! Jag skall inte klaga, bättre än att bara sitta i soffan, men det är så tråkigt att inte ha tid till något annat.. Har ju tid om jag vill, men det känns som att jag inte hinner.. Slappa på helgen är ju ett måste, vis inte avlider jag tror jag! Jesus i himlen! Nä, här är lite kort till er. Fick en julstjärna av fastihetsskötaren i dag! Tack! Sist men inte minst.. Killar.. Ni frustrerar mig.. Och de säger att kvinnor är komplicerade! Trams säger nu jag ;)








Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Underbar bild på Clifford! :) Och vi älskar snö också. Nu har man tre veckors ledighet och jag hoppas att snö finns kvar för då blir det mycket ute :) nu finns det massa snö..

2009-12-16 @ 20:37:58
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha fan som du har planlagt dagen :P Men Cliff er så søt ass! Nutte nutte!

2009-12-16 @ 22:04:26
URL: http://jennybean.blogg.no
Postat av: Lotta

Haha, jag älskar snö också :D Ska bli sjukt kul att få leka lös i den till helgen ;)



Underbar bild på clifford, så jäkla fin är han! :D



Kramar Lotta & Tarre

2009-12-17 @ 01:16:13
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Ella & Puma

Förstår att det är härligt med snö, är så van så man glömmer bort att njuta av den ibland, speciellt när det kommer massor på en gång, då är det jobbigt!!



Hoppas du hinner stanna upp & andas lite ibland, är ju trots allt jul snart =)



Ha en härlig Torsdag!

2009-12-17 @ 08:22:07
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Cissi

vilken söt bild på honom. gullegris. :) Skillz är helt också galen i snö, han är riktigt jobbig nu när det har kommit lite snö. :P hade vart roligt om han fick springa lös och härja, men nu går ju inte det. :(

Hoppas du får en trevlig jul!

2009-12-17 @ 08:39:45
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Fy så skönt det såg ut när bullen sov, nu vart man nästan trött själv, hihi!



TREVLIG HELG önskar jag er, var rädda om er <3



KRAMAR

2009-12-18 @ 08:54:09
URL: http://armon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback