Kallt!

Fiiiifan! Pissregn och kallt som fan! Kändes ut som att mitt ansikte skulle skala av när jag var ute. Gott att Clifford hade regn"jacka", men han hade inte lust att gå ut alltså. Tvär och sur var han när han kände att det blåste ;) Men ut skulle vi. Dyngsur och kall när jag kom hem. Tror jag sto i duschen i 20 min, jag är inte glad i att duscha egentligen.. Nu sitter jag i soffan med bullen. Undrar om vi skall leka lite eller om vi skall hoppa i säng. Är så trött i kroppen.

Saknar Peter så oerhört mycket i dag. Tänkte på honom när jag gick ute förut, den dagen jag skickade sms till honom och berättade att jag inte kunde sluta tänka på honom... Första kyssen. När vi åkte till Vä och bilturen hem. Alla "första" gångerna. När han körde från Borås till GBG sen på kvällen bara för att sova hos mig. Det är inte jobbigt att tänka på, det är bara så vackra minnen och jag blir så glad. Konstigt det där. Känns extra mycket nu iom att det är en vecka till jag skall se honom igen. Jaja, nog om det.

Ja, Linda. Jag skall vara en äkta städtant imorgon. Får inte tvättat kläder dock, men städa hela lägenheten. Oh ja! Nääää, se om det går något på tv, annars så lägger vi oss och läser. Dåligt av mig att lägga mig så tidigt på en fredag, men jag är helt slut efter jobbet!

Ha en fin kväll :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, det är ju öppet för snoppen och baken ;) Annars hade det blivit lite jobbigt! ;)

2009-11-13 @ 22:20:22
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Haha, Azi reagerade på regnet imorse, kiss och sen ville hon hemåt. Men nej hon skulle på en lilla promenad å hon skiter alltid på mornarna, då jag vet hon är nödig. Haha :)



Have a nice day, städtant ;)

2009-11-14 @ 11:30:18
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med hund nästan jämt!!

Ha en bra kväll. :D

2009-11-14 @ 19:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback