lite senil är man kanske också.. Glömmer så lätt ;)

Glömmer ju att berätta saker när jag skriver. Så en liten uppdatering kommer här.

Hade tänkt att filma Clifford när han gör olika "trix". Övade lite först och satte kaeran på bordet för att få en bra vinkel i filmen. Klickade på knappen och gav kommando. Då vill inte Clifford göra som jag säger och börjar göra helt andra grejer. Sa "Sitt pent" så lägger han sig ned osv. VARJE GÅNG jag satte igång kameran så gjorde han "fel". När jag stängde av och provade utan att filma gick det as bra :P Kamera skygg hund eller? Har börjat få honom att krypa iaf, inte lagt in kommando än, men det kommer i löp av veckan ;)

När jag kom hem på lunchen nu har han tagit dörrmattan och ristat den ut över hela lägenheten (eller, köket och hallen). Jag som städade så fint, kanske Clifford är missnöjd med min städning och vill att jag skall göra om? Dåligt tycker jag i alla fall :P Gott att komma hem och bara ignorera honom lite, dock. Inte säga nåt, inte se på honom, bara städa upp och sen gå ut en kortis så han fick kissat lite och så där. Han är lite lös i magen i dag, vet inte varför... Konstigt! Men han har inte hatt ett anfall på en hel vacka nu (ta i träd). Det är ju glada nyheter :D

Nej, tillbaka till jobbet nu. Har så jävligt mycket att göra. Usch!

Kommentarer
Postat av: Cissi

hur har du lärt honom att krypa? har försökt lära Skillz hur länge som helst, men han fattar verkligen inte. undrar om han är för brötig och osmidig för det trixet. :P

2009-11-16 @ 13:49:07
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Ella

Skönt att det hållit sig borta =)



Kamera skygg, haha, har samma problem, går bättre när nån annan fotar henne..

2009-11-16 @ 18:02:28
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha kamera skygg hund du har ;)

2009-11-16 @ 21:37:17
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback