Liten bild bomb igen :D 14/11

Har varit duktig idag. Var ute i nästan tre timmar med Clifford. Gick runt på Kransmossen och bara njöt. Här kunde jag suttit i flera timmar:


Vackert som fan! Clifford blev med på bld också ;)

Fina bullen!!!
Mötte på en man med en krullig vovve på vägen gennom skogen. Hans hund var lös och jag hade Clifford i flexikoppel. Sa åt Clifford att stanna så att mannen kunde gå brevid sin hund (mest för att kolla läget egentligen, om hunden skulle komma fram eller inte). Hundarna sto och glodde på varandra ett tag och så kom hunden bort till oss, det blev lite morrande och Clifford sa till när den andra hunden la en tass på honom. Pratade med mannen som sa att jag hade en fin och lugn hund. Jag blev jätte glad och sa att jag skulle önska att jag vågade ha honom lös i skogen. Han trodde inte att det skulle vara något problem för mig, att han hade sett många hundar och hundägare i sitt långa liv (var nästan 80 sa han, såg inte så ut) och sa att han såg på en gång att vi hade bra kontakt osv. Fan vad glad jag ble, rådnade säkert och allt! Pratade i 15 min kanske, Clifford var lugn hela tiden och brydde sig inte om den andra hunden! FAN VAD SKÖNT!! Glad bild på mig ;)

Jag börjar få långt hår :P
Städade när jag kom hem, fan vad gott. Skrubbade ALLT! Har aldrig varit så rent här tror jag. Dammat av allt, fixat i garderoben så jag har papp, metal och glas sortering där inne med saker som skall tvättas. Skall ned i förrådet med massa grejer också. Har städat hatthyllan och köksbordet. Fin fint här hemma! Gjorde hamburgare till middag och har suttit med kaffe och bok efter det. Så ville jag ju uppdatera för er ;)

Vardagsrummet är nystädat

Min fina bokhylla ;)

Fina kylskåpet, alla som betyder något för mig har plats här (förutom Familien Pettersson/Olsson då :))

Ha en fin kväll, jag skall ha roligt med Clifford och sen blir det kvällspromenad och sängen. Ny dag imorgon vet jag :D Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Tina & Miracle

Jättefina bilder! Clifford är snygg, han! ;)



Yes, har någon svarat ang. din "kommentar" ang. kärringens "artikel" eller vad det var för något, har dåligt minne dess värre...

2009-11-15 @ 01:23:50
URL: http://minmiracle.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sånt här gillar vi! :D Mkt fler bildbomber framöver ;)



Fin Clifford är i sitt täcke också :D

2009-11-15 @ 16:07:19
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Ella

Åh vad härliga bilder =)



Kul med sånt beröm!!!

2009-11-15 @ 17:53:36
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Härlig dag ni haft! Vad kul det där med gubben, kul med sådana beröm! :) Wiee Lyan ser verkligen mysig ut!

2009-11-15 @ 19:53:06
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback