Onsdag 11/11

Jag tycker alltid det är roligt när dagen och månaden har samma nummer :D Anyway, blev en lyckad dag i går. Kom hem, åt, pratade med Peter (yay) och ut med bullen i över en timme. Sen blev det Ugly Betty och House i vanlig ordning. Börjar irritera mig på Ugly Betty, varför måste hon alltid sabba sina förhållanden?!?! Tönt Betty! Clifford var lite trött igår och somnade som en stock i soffan efter att vi hade lekt med papplådan och post-it lappar. Blev ingen film tyvärr :( Men för att gottgöra detta har jag bestämt mig för att ta lite kort under dagen. Typ "En dag i mitt liv" med bilder ;)

Skriver mera sen, med bilder och allt i kväll. Försov mig (igen) i morse så jag är lite stressad i dag kan man säga :P Ha det gott sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Hur gick det att lära Clifford då? :) Haha ju uppfinningsrik får man ju vara när ens hund är lättlärd :)

2009-11-11 @ 10:10:30
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Ja, det är ju inte helt fel att kolla på heta tatueringar killar ;);)



Väntar på inlägget till ikv med bilder. Hihi.

2009-11-11 @ 12:28:40
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback