Over and over 10/11

Jisses, jag tror inte att jag har varit så fast i någon musik som jag är i John Mayer. Har lyssnat på SAMMA skiva i ett år nu och i en vecka nu har jeg varit på youtube helta tiden och bara lyssnat på alla nya sånger jag kan hitta och alla live grejer jag kan hitta. Killen är GRYM. Gör inget att han är snygg att se på heller, men fy fan vilket talang! Gjorde "misstaget" med att beställa lite skivor.. Väntar nu på paket runt dryga 1000 lappen.. Bara John Mayer! Alla sångar är så himmla vackra! "Gravity", "the hurt", "In your atmosphere", "Taking on water", ja jag kan lista alla sångar egentligen för alla är så vackra och bra!

Källa: Google ;)

Blev klar med "Män som hatar kvinnor" i går. Den är ju så mycket bättre än filmen och filmen är ju grym! Man får veta så massa som inte kommer med i filmen. Började läsa några sidor i "Flickan som lekte med elden", verkar spännande. Undrar hur de skall klara det denna gången ;) Tycker det är roligt, vi pratade om filmen på jobbet. Jag är kanske lite längre än vad hon "Lisbeth Sallander" är i filmen men vi har nästan helt identisk kropp. Jag är jätte smal och tyckte det var kul att det var en som liknade min figur med i en film och att hon var ganska snygg också. Sen sa hon ene på jobbet "hon tränade länge för att få bort alla feminina former och för att se sjukligt smal ut". Hållt på att sätta i halsen! Vadå sjukligt smal. I boken beskrivas hennes kropp som anorektisk också. Äsch! Bra film och bra bok i alla fall.

Clifford verkar må bra varje dag nu, jag är försiktig med busande och "hetsande" och det verkar vara bra för honom. Tar en dag i taget, skall inte säga för mycket för då blir jag bara ledsen om han får dåliga dagar. Men det verkar inte vara något problem. Bra päls, bra avföring, gott hunör och allt verkar vanligt. Härligt tycker jag. Skall få laddat kameran i dag så jag får fotat och kanske filmat lite :D Ni är ju så duktiga med det ;)

Tillbaka till jobbet och tillbaka till youtube ;) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Suzzie

Skönt att Clifford mår bättre =D

Ja, lite nya bilder skulle bara vara roligt =D



Du får gärna komma hit, hihi! Vill Du får Du ta en kik till för nu finns det lite fler bilder =)



Kramar <3

2009-11-10 @ 14:00:55
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Hehe, vad som är speciellt med hans musik? :$



Jaaa, mera mera mera bilder och filmer ;)

2009-11-10 @ 15:40:48
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Ella

Härligt att allt är som vanligt =)



Böckerna är klart bättre än filmen fast jag tycker dom hade lyckats bra ändå med första filmen iaf!

2009-11-10 @ 23:14:23
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback