Tjingeling. Ny vecka, nya utsikter (30/11)

Förhoppningsvis kommer det ju att bli så, i alla fall. Hehe.

Det går i alla fall bra med mig. Eller jag tänker såhär:
Ja det är slut…
Ja det suger…
Jo, jag mår ju bra…

Trodde att jag skulle må ASDÅLIGT, men jag klarar mig. Har ju varit lite förberedd om man säger så (haha), visste ju att det skulle bli så här även om hjärtat vill något annat. Men jag får ta det för vad det är. Hej, jag heter Silje och jag är kär i min bästa kompis. Typ. Och den andra versionen; Hej, jag heter Silje och jag är nybliven singel. Gott man kan skratta lite av sig själv i alla fall. Livet är ju som en jävla bergochdalbana för tiden, men man får bara lära sig att hänga med i svängarna.

 

Över till något annat. Undrar om jag skall utvidga min blogg lite.. Hade tänkt att döpa om den, men det är ju så korkat att ha ett namn på webadressen och ett annat namn på ”sidan”. Vill inte lämna denna bloggen, vill ha kvar den. Och den skall fortfarande handla om Clifford och mig, men bara lite mer allmän också. Om funderingar, om livet generellt osv. Tänkte att i och med att jag pluggar etnologi (och kultur) så hade det varit roligt med en sådan vinkling. Hur jag uppfattar min värld (och våran värld). Vad tycker ni? Skulle ni vilja fortsätta läsa då? Skall göra mitt bästa för att ta mera kort (kommer bli mera kort när jag köper ny mobil i alla fall). Bara lite funderingar på morgonen här.

 

Jag är jättetrött efter helgen. Har varit fullt ös, Clifford har varit extra mammig och gosig och bara sovit med huvudet på min mage varje tillfälle han fick. Har sovit för lite, ätit dåligt (förutom igår, lax med medelhafs potatis-grejs) och varit högt och lågt. Blir en liten bildbomb sen, det var länge sen nu :P

 

Puss på er, livet går framöver även om jag tar två steg tillbaka några gånger ;)


Kommentarer
Postat av: Suzzie

Du ska ha bloggen precis som Du vill och självklart kommer man fortsätta läsa, hur Du än väljer att göra =) Kramar <3

2009-11-30 @ 11:36:37
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Cissi

tycker jag absolut du ska göra, om du vill. jag läsar oavsett ändå :D

2009-11-30 @ 12:15:20
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Maria

Blogga om vad du vill och känner för! Det är ju din blogg=) Jag tycker det låter som en kul idé, och jag läser vidare om du så skulle blogga om strumpor, haha. Lägg in en ny kategori om du känner för det, jag började ju bara med Melker. Sen det sista så har det blivit en del "icke Melker relaterat" som jag så fint döpte kategorin till^^ Och tycker att du verkar vara så stark som klarar allt det här så galant. Själv går man ju alltid ner sig... Kram på dig!

2009-11-30 @ 20:34:30
URL: http://melkersson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag kommer fortfarande läsa den ;)



Kramar!

2009-12-01 @ 02:54:04
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Ja, du ska ha blogg precis som du vill och vi läsare kan välja vilka rader vi vill läsa det du skrivit :)



Vet du, första gången jag såg din blogg tänkte jag att du var en tjej som älskade CS spelet, Country strike. Men senare förstod jag att det var Silje och Clifford :D

2009-12-01 @ 15:50:17
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback