"Var det du som kasta?" 13/11

Oooh, fredag den 13, alltid lika roligt med alla paranoide folk som trallar runt. Mycket "coolare" att vara paranoid varje dag vet ja ;) Nejdå. Och ja, jag älskar verligen ComHem reklamen, den är så bra!

Line kan inte komma till mig denna helgen, Mads skulle ha bilen och jag förstår att det inte är så kul att lägga ut 1000 spenn på en hyr bil i en dag :S Men en annan helg skall hon komma, och då skall vi ha det mysigt!

Planer för dagen:
Jobba klart och kolla om det är någon ledig tvätttid ikväll eller imorgon på dagen.
Hoppas på att jag har fått hem mina cd-skivor, för jag skall städa HELA lägenheten (ok, det skall jag imorgon). Skrubba ALLT som skrubbas kan! Och då kan jag gå runt och sjunga i lägenheten också ;)
Göra pizza kanske?
Slappa i soffan med en film eller læsa mer i "Flickan som lekte med elden" och inte lägga mig kl 22 :D
Ha roligt, så roligt med Clifford. Gå långrundan och leka lite i skogen tänkte jag.

Helgen:
Tvätta kläder/lägenheten.
Hitta en ny plats med Clifford.
Lära in "krypa" på kommando.
Läsa :P
Längta till nästa helg :D

Skall ni något roligt då? Eller bara ta det lugnt som jag? Hade varit trevligt om någon kunde bjuda ut mig på en öl eller fika eller något, men jag klarar att vänta en helg till. Blir ju dubbelt så kul, får se min syster igen och Peter igen. Yay. Kolla efter klövjeväska igen och rundsytt koppel. Men jag borde inte spendera alla mina pengar kanske?

Varje fredag skickar jag veckostatistik till Adrian på jobbet, jag brukar skicka med en rolig/gullig bild också. Detta blev veckans bild, han blev jätte glad :D

Från Google.

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha okej ;D ett tips är att ha dörren bara lite öppen.. Så lite att den stängs så fort man rör den. Så låt CLifford nosa på den, så kommer den stängas. Beröm honom då.. :) Vi har lärt BAmse ett nytt trick, viska ;p

2009-11-13 @ 10:34:26
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Cissi

Com-hem reklamen är det bästa på länge! Nästan så man längtar till reklampauserna ;)

2009-11-13 @ 11:29:20
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Okej, berätta gärna hur det går.. :) Viska ska han alltså nosa på vårt öra i några sek om du trodde något annat :) kommando ska vara "vad sa du"..

2009-11-13 @ 11:32:18
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ja det är sant visste att många skulle reagera på rasen men tycker det är så fult när (massa) kommer fram och ska klappa och deras barn så frågar dom vänligt vilken ras det är och när dom år veta så backar dom, man bara men snälla hon sitter fortfarande och pussar på dina knän hon har inte visat någon tidens till aggressivitet. Men du har givetvis rätt jag ska inte bry mig eller ta åt mig jag blev bara så chockad hur man kan skrika döda till en hund har aldrig hört någon säga det förut.



men fyfan vad vacker din är;) kram

2009-11-13 @ 11:50:09
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Ser framemot det! :)

2009-11-13 @ 12:51:06
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Haha städtant nu i helgen blir du ;)



Jag ska ta det lugnt i helgen också. Ikväll blir de mys å lugnt, är sugen på öl som du. Tråkigt vi två ölsugna bor så långt från varann :(:)

Idag är Azis vilo dag, imorgon blir de längre promenad ... Kanske spår, ett tag sedan hon körde spår ju. Söndag, ingen aning :)

2009-11-13 @ 12:54:03
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Lotta

Svar: Haha jodå, han var STOR, väldigt STOR också. Småbarnen hemöver brukade rida på honom. Han var verkligen hur mysig som helst, men hans bakgrund ställde till det för honom. Han var vår jourhund, och jag tränade honom så mkt jag kunde, och under sommaren då han var hos mig blev han bättre, men han var absolut ingen som skulle kunna bo i lägenhet.



Han var av rasen Sarplaninac, en "kusinras" till Kaukasisk Ovtjarka. Och tro mig när jag säger att han hade sina sidor.. Han vaktade extremt mkt, särskilt på nätterna, och inne ville han absolut inte vara.. Men som jag skrev i inlägget, att hade vi fått hem honom i ung ålder när han fortfarande var "formbar", hade han nog fått stanna hos oss.



Vi kommer aldrig glömma den hunden, han var mkt speciell! :)

2009-11-13 @ 15:01:35
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: linaa

hihi vikken söt bild!

2009-12-05 @ 20:05:23
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback