Where the light is (19/11)

Oh vad tiden går snabbt! Har liksom inte hunnit med något i dag, fast jag har gjort allt jag hade planerat.. Köpte busskort idag, så jag gick tidigare från jobbet. Gott med månadskort, i alla fall nu som det regnar så mycket och det är tråkigt att gå till jobbet varje dag. Plus att jag kommer till jobbet 10 min tidigare! Nice ;)

Fick min nya John Mayer skiva idag! Och t-skirt! Så fina båda två!! Mycket annorlunda än vad jag trodde, men oerhört vacker musik!

Fatta att sångarna är skriva med hjärtat och själen! Träffer bra det där ;) Älsker sådan musik!

Pratade med Peter idag igen (yay!). Gott att höra att han längtar lite efter att se mig, och sin lilla bulle :D Kommer att bli så fint att se honom på lördag, tror jag kommer gråta lite ;) Gott att få en hel dag tillsammans innan han åker.

Vanlig timmes runda med bullen. Lekte lite ute, men det blåser som fan här så vi körde lite klicker hemma. Gå fram till glasslocket och tillbaka och få godis. Sen fram till locket och tillbaka till mig. Tog ett tag. Bara för skoj, för att han skall få bruka hjärnan lite ;) Nu sussar han sött i soffan, och jag ser på min John Mayer live DVD. FIIIN! Skall lägga mig nu, dock. Måste hinna läsa några sidor i boken ;)



Maja, jag håller helt med dig. Det borde varit så att man inte KUNDE köpe oreggade valpar eller valpar från oseriösa uppfödare. Och att ALLA uppfödare skulle ha uppföljning av sina valpar. Men det blir jo för mycket jobb.. Tönt lag! Hitta på något som funkar istället!

Kommentarer
Postat av: Ella

Snygg tröja =)

2009-11-19 @ 22:44:19
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Hur mycket kostar busskortet där? Sthlm kostar ca 740 kr, men jag har reducerat pris pga döv så kostar 420.



Hihi, gulligt de m Peter. Klart man känner sig lycklig så kommer lite tårar på lördag, wie :)



Ja, du har ju ba vakthund, så de han vaktar dina mardrömmar också :D

2009-11-20 @ 08:38:27
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ai lika da tii shørt! :D

2009-11-20 @ 08:57:02
Postat av: Lotta

Snygg tröja! :) Och det där med glasslocket lät som bra hjärngympa en tråkig dag. Får kanske ta och testa det! :)

2009-11-20 @ 12:57:24
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är jävligt synd att det ska bli sån häxjakt på hundraser, de borde ha strängare krav på att vem som helst inte får föda upp hundar, hade nog funkat bättre än allt trams dom håller på med nu^^

Och jag som trodde att jag skulle ha bra kontakt med min uppfödare, men icke. Jag är den som skickat bilder och berättat vad vi har gjort osv och tjatat om träffar. Har inte hänt nåt på 3 år, så vi hörs tyvärr inte längre =( Hon verkar väl inte vara så jätteintresserad tyvärr då jag är aktivast av oss som har köpt valp, vilket jag trodde skulle uppskattas, men icke.

Och om du vill flytta tillbaka till Norge, då får du inte ta med Clifford för att han har amstaff i sig, eller det kanske dom inte ens kan kolla?

2009-11-20 @ 19:53:49
URL: http://melkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback