Dålig blogg helg, som vanligt...

Hej på er! Nej jag kan inte påstå att jag är den bästa bloggaren när jag är hemma. Det är väl ett bra tecken ;) Hade i alla fall en obeskrivelig helg. Jätte bra var den, jag fick ju umgås med den finaste killen i världen. Det var jätte fint att se honom igen, ville nästan gråta av lycka. Hela helgen känns som en dröm. Fick svar på massa som jag kände. Det är fortfarande massa känslor kvar, men vi blev överns om att inte kalla det för något. Leva i nuet och ta det för det det är. Det är något mellan oss två, som ingen har något med och som jag skall försöka att inte skriva så mycket om i bloggen (då det ofta kommer många dumma frågor från folk vi känner). Det känns i alla fall mycket bra, så mycket kan jag säga. Längtar till 21 november då vi träffas igen!

Clifford har myst massa med sin pappa i helgen. Gullegrisar! Han har inte varit riktig pigg de senaste dagarna och det har inte jag heller. Eller lördag morgon var vi väldigt pigga, upp tidigt, Peter åkte iväg för att fixa grejer och vi gick ut på långpromenad. Hade med mig en trasa som vi kunde leka med, men efter lite kamp blev han andfådd och ville inte leka mera. Så han har inte lekt på hela helgen! Jätte konstigt! Han har bara liggit och myst med oss (klagar inte, men ovanligt!). Jag åkte och storhandlade ensam för första gången. Bussen gick inte när jag trodde den skulle gå så istället för att vänta i 30 min bestämde jag mig för att gå till hållplatsen lite längre bort.. Jävlar vad det tog på kroppen! Mina trapetsmusklar värkade som fan och har gjort det sen 12 på lördag! Ai ai ai. Efter det gick det bara down hill för min kropp, började få täpt näsa, ögonen började rinna och sen kom huvudvärken. Nej nej nej!! Låg i soffan med Clifford i några timmar, halvsov lite, läste bok och drack te. Men blev inte bättre. Började göra mat som skulle bli klar till Peter kom på kvällen, pizza med tacosmak och bacon. Nom nom nom! Och chokladpudding med blåbär och hallon i. Gott! Min lillasyster och Peters lillebror kom och var hos oss i en timmes tid. Mysigt :) Sen kastade jag de ut, Peter hade bara sovit 4 timmer på 48 timmar så han var lite trött och jag kände mig lite risig.

Man skall aldrig underskatta hur gott det är att sova med den man tycker mest om i hela världen. Har inte sovit så gott på länge!! Tråkigt att det endast var en helg, men det var en otroligt bra helg. Fick ju en extra timme med honom också, det var bäst!! Tråkigt att se honom åka, så iställe för att sitta hemma och vara trist gick jag en låååång promenad med Clifford och så myste vi i soffan sen. Såg på Alot like love, en jävlig bra och fin film :) Har liggit i soffan hela helgen, typ. Bara för att återhämta mig ;) Ganska gott. Hade tänkt att kanske vara hemma från jobbet idag, men när jag vaknade för att gå ut med Clifford blev jag jätte pigg! Vi hade en jättebra promenad och när jag kom hem kände jag mycket mera för att i alla fall försöka att gå på jobbet i dag. Många som börjar bli förkylda nu, så jag får vara duktig med att dricka min vitaminjuice, äta mina blåbär och klä på mig extra gott!

Fick höra av Peter och hans bror att de inta kan kalla Clifford för tjockis längre... Varför? För jag har tydligen deffat ned honom, han har blivit smalare och fått mera muskler. Ser det verkligen på bakbenen nu, och midjan har blivit mycket smalare! De sa att det var bra och att det tyder på att han rör massor på sig och mår bra (det är ju bra). Jag vill ju inte svälta lilla gubben.  Så det var väl en komlimang? Hehe.


Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Låter verkligen som en mysig helg! :)

2009-10-26 @ 09:19:02
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Cissi

vilken mysig helg ni har haft. :) gött han han har fått mer muskler, jag älskar hundar som ser hälsosamma ut och mår bra. jag kan erkänna att Skillz har lagt på sig några extrakilon det senaste, men det skyller jag på färskfodret. ;) det är ju lite fetare och jag hann inte riktigt med att öka motionen. :P

2009-10-26 @ 10:02:53
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Ella

Härligt att ni haft en skön helg =)



Det var ju en bra komplimang =) Vem vill inte ha en vältränad vovve =)

2009-10-26 @ 18:47:13
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback