Imorgon är det fredag :D

Veckorna bara flyger förbi. Det är ju ganska gott, men jag blir lite frustrerad när jag tänker på att det snart er desember!? Dags att tänka på julklappar kanske?

Var hemma på lunchen idag, tog bussen denna gången. Tar "bara" 5 minuter med bussen, och 15-20 min om jag cyklar. Sp jag ville testa kan man ju säga. Gick ut med bullen och han fick hälsa på en väldigt trevlig granne med barnbarn! Hon var härlig, verkligen. Om jag inte skulle tillbaka på jobbet hade jag säkert fått fikat i solen med hela gänget. Hon tyckte Clifford var hur fin som hälst, och har en Spanish Pitbull själv! Han var 11 år om jag minns rätt. Hoppas vi kan träffas flera gånger, med och utan hund :D Och Clifford skötte sig bra runt barnen också, men det visste jag ju (han bodde hos en barnfamilj inan jag fick honom). Glad blev jag i alla fall. Och när jag satt och väntade på bussen på väg tillbaka kändes det inte ut som att jag hade jobbat idag, eller att jag bara hade varit borta i 50 min från jobbet! Är ju så gott när det blir så :D Åt förövrigt en mycket bra lunch också, Kyckling röra med Curry smak och pasta. Nom nom nom!

Har kollat posten.se och klövarna har anlänt! Skall hämta dom efter jobbet! YAY! Det skall spåras i alla fall en gång under helgen, kanske två ;) Skall fråga Elisabeth om hon vill vara med, kan vara kul för henne också, så får jag sälskap ;)

Är inte konstigt att det inte har gått så himla bra denna veckan, med Clifford och mig. Magont och pms är kanske inte det roligaste att blanda med hundträning...? Men nu verkar det gå bättre. Känner mig som en gammal kärring i kroppen men jag skall gå kvällspromenaden lite senare ikväll så jag får vila ut lite efter maten. Eller något.. Jag får ju se hur jag känner när jag ätit klart ;) Ikväll skall jag också läsa lite för jag lägger mig. Började ju på Stephen Kings "Stark" för ett bra tag sen så jag får hänga i och läsa på :) Kommer att bli väldigt spännande och jag kommer att bli rädd som fan!! Hehe :P

Nu får jag fortsätta med jobbet. VIsste ni att det är en blomma, en Pelargonia som heter "Gay Baby"?! Dör av skratt varje gång jag ser det :)

Kommentarer
Postat av: Ella

SV: Ja hans böcker är bra men det var en om vilspår faktiskt, har skummat igenom den & tyckte den var bra!! Ska läsa den ordentligt sen oxå, den heter träna viltspår av marita carlsson..



Blev hungrig när jag läste vad du ätit för gott =)



Hoppas pmsen går över, inte kul med sånt!!

2009-10-15 @ 13:39:56
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Linda & Deamon

Nej men guud, dina kommentarer är inte alls tråkiga! Kul att du blir peppad :)



Hoppas det går bra för er på lördag :)

2009-10-15 @ 19:43:34
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack, jag är jättenöjda med dem! :)



Jag vet inte om volymschampoot är för det, men jag vet att det finns ett annat schampoo i serien som är för känslig hårbotten etc :)

2009-10-15 @ 20:09:23
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Kul att klövarna äntligen har kommit! :)

2009-10-16 @ 10:53:08
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback