Neutral...

Denna vecka har gått snabbt, men annu känns det som att det har gått ett helt år sen förra helgen... Konstigt. Jag har gått mycket idag. Gick lång runda med Clifford, åkte til kyrkogården med Elisabeth och Sandra och tänte ett ljus för Peter (ville göra något fint för honom). Delade upp laxen jag fick av honom när jag kom hem. Har donat lite och ätit. Åkte tillbaka till kyrkogården på kvällen.. Kände mig så otroligt ensam, och visste inte vad jag skulle göra. Var verkligen vackert där borta.

I dag saknar jag min familj (båda blodsbånden och känslobånden) hur mycket som hälst! Vet inte varför, men på kvälle känte jag mig helt ensam i världen. Hjälpte att gå en lång runda då. Borta i nästan 2 timmar :)

Lade mig i soffan, slängde på Scarface (rullar fortfarande) och tog min första öl sen 16 juli. Passade idag, förra gången jag drack var förra gången vi var på kyrkogården. Äsch... jag går ut en liten till med Clifford sen lägger jag mig och läser i min bok. Är trött på min vardag, trött på mina rutiner, trött på att dra mig igenom dagarna... Plan för morgondagen.. Gå lååång prom med Clifford, söka jobb på nätet och städa klart. Ta det lugnt helt enkelt... Hoppas ni har haft en bra helg.

Kort på killarna, bästa som finns!


Clifford ser lite vilse ut.. Eller så skäms han över mig ;)


Ja, ord blir ingen bra här...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag säger det återigen; Vilken snygging han är Clifford ;)



Kramar Lotta & Tarre

2009-11-01 @ 02:41:27
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback