Rullan går

Jag vet att jag inte skall tänka så mycket på Clifford eller det värsta som kan hända med honom... Men när mamma ringde mig igår bröt jag helt ihop. Hon sa att det är ju såna här ting som han hända med atleter, att de är pigga och glada och sen kan de få något fel med något organ. Vet att jag inte skall tänke så, att det är något illa. Det kan ju vara inget och då är det bortkastat av mig att sitta här och vara jätte ledsen. Jag vet bara inte vad jag skall göra utan min lilla Clifford.

Det är väl mestadels att jag känner mig lite ensam nu, att jag vet att "alla" bor långt ifrån mig. Jag skall klara mig, vi skall klara oss båda två. Tänka glada tankar. Det är bara så läskigt att jag inte vet vad det är, att allt är normalt och sen så rasar allt och blir normalt igen på en halv minut! Men jag vill inte vara "emo", jag vill vara positiv. Så tänka bra tankar nu, tänka att vi skall ta det lugnt, att vi skall njuta och inte stressa. Elisabeth har sagt att hon gärna kan hämta mig på lunchen fram till hon åker till Egypten, hon har inte så lust att rasta honom ensam nu och det fattar jag till 100 %. Nu vill jag bara att det skall bli måndag och att vi skall få ett eller annat besked från veterinären.

Tack till ni som har skrivit, orkade inte kommentera igår, kommenterar heller på era inlägg idag, om det är ok. Tror inte att det blir någon Rörmossen träff på oss (är på söndag...) då jag inte vill utsätta Clifford för krävande situasjoner när jag inte vet vad som är galet.. Han skall fasta på söndag också, så det kommer kanske bli lite mycket på en gang. Tråkigt, men kanske bäst för honom. Nu skall jag fixa en kopp kaffe och läsa bloggar.

Clifford var helt ok på lunchen.. Eller, han har ätit upp en kudde som jag lämnade i hans säng, men annars helt ok. Bra promenad med Sandra och Elisabeth, och sen fick jag glädjes beskedet om att Sandra har lov och kan passa Clifford på dagarna! Yay!
Clifford fick även bli med de hem, så nu är han uppe med de roliga katterna och tar det helt lugnt (hoppas jag). Jag skall hämta honom efter jobbet, vi kanske promenerar de 4 km hem :) Gott att veta att han har någon att vara med i alla fall. Är ju jätte tråkigt för honom att vara ensam på dagarna stackars plutt. När jag gick ur bilen och skulle in till jobbet gick Clifford efter mig. Han ville väl vara med mamma, han har blivit så himla mammig!

Sen är det TISDAG jag skall til vet. Inte måndag. Jaja. En dag längre att vänta. Men det skall gå bra :P

Kommentarer
Postat av: Suzzie

Hoppas innerligt att Du får ett svar svart på vitt vad som är fel me fina Clifford, att gå och grubbla mår ingen bra av! Allt låter verkligen mystiskt, så jag förstår att det måste kännas skitjobbigt! Vi tänker på er och bara hojta till om Du behöver prata <3



Kramar/ Suzzie

2009-10-27 @ 09:26:41
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Cissi

vad jobbigt att gå och inget veta. :( säg till om du behöver prata av dig. tänker på er och hoppas verkligen att det går bra med plutten.

2009-10-27 @ 09:48:59
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Jobbigt.. :( jag skulle inte klara av att gå runt och inte veta.. Hoppas VERKLIGEN att det inte är något! Tänker på er..

2009-10-27 @ 13:21:35
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Ella

Hoppas, hoppas att det inte är något tokigt med honom.. Vet att det är svårt men försök att inte tänka på det förrän det är dags, annars kommer han känna på sig det & kanske bli orolig när Matte är konstig, bara att hålla igång & göra massor så tankarna får vila lite =) Skönt att han får ha sällskap oxå hela denna veckan =)



Ha nu en bra dag!!

2009-10-27 @ 13:39:54
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Ella

Haha, ja julmust & skumtomtar, sen mår man illa men det är värt det =) Så gott =)

2009-10-27 @ 14:50:01
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är verkligen pest att inte veta vad som är fel, jag lider med dig. Tycker det låter lite som lättare ep anfall, han kanske har käkat nåt konstigt typ? Melker var ju epilepisk en julafton, men det tyder ju på att nåt är fel. Sen när han blev bra så fick jag höra av min mor att hon hade gett han massa jävla bär! Jag blev totalt vansinnig på henne. Har inte haft några problem sen dess.

Så hoppas du får svar snart!



Men det är ju mysigt att han har blivit mammig. Sånt gillar jag =)

2009-10-27 @ 20:04:26
URL: http://melkersson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Usch, vad jobbigt det måste vara! Jag tänker på er och håller tummarna för att ni får svar på vad det kan vara för fel!



Kramar Lotta & Tarox

2009-10-28 @ 02:29:25
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback