Torsdag? Är det du?

Jippi! Torsdag idag, det betyder att det är fredag imorgon och då får jag besök från Oslo :D Gick ganska bra igår. Jag kom på att jag hade för många saker att hinna med före 21.00 så jag bestämde mig för att ta en "vilodag", ingen powerwalk med andra ord. Åkte hem, gick ute med Clifford och till affären. Kom ihåg allt utom smör.. Det var ju lite dumt, nybakat bröd smakar ju bäst med MASSA smör på ;)
Gjorde iordning middag och sen började jag baka. Tiden bara flög iväg! Peter ringde mig lite innan nie och bara "Hej, vi är på väg till Göteborg nu, ville åka lite tidigare..." Tönt, inte skojja sådär med mig, jag blev lite ledsen. Gott att han bara skojjade. Killarna kom och vi kollade på Greys Anatomy, åt nybakat bröd och drack lite kaffe. Det var jätte mysigt! Ville inte att klockan skulle bli 22, då var de tvungna att åka..
Blev ett väldigt fint avsked, kunne inte önskat ett bättre hejdå. Trodde jag skulle börja störtlipa, men det var så himla fint hejdå att jag blev mera glad än ledsen (den du!). Ut med Clifford på en lagom promenad i regnet. Klockan blev 23:40 innan vi gick och la oss. Attans, jag måste sova mera!!!

Kom på en rolig grej. Jag hade för mig att hundmöten hade blivit sämre, men det är bara jag som har för höga förväntningar. I ställe för att se hur långt vi har kommit när det gäller hundmöten har jag fokuserat på att det inte är bra nog. Fy Silje!! Så skall man ju inte göra och det vet jag. Så jag får bara byta fokus, det blir inget bättre av att jag blir irriterad eller frustrerad, då blir ju han det med! Nog om det.

Elisabeth skall ut med Clifford på lunchen idag, gott att inte behöva cykla hem och gott att veta att en jag känner och litar på går ut med lillkillen. Så får hon rörat lite på sig också, alla vinner :P Blir en powerwalk idag igen och klickerträning på kvällen (om det inte spöregnar). Måste hitta ett tecke (värme och rägn) till Clifford.. Det börjar ju bli ganska kallt nu. Vart hittar man tecken som är snygga och inte kostar så mycket? Hoppas ni har det bra och att ni njuter av livet :D


Det glömde jag ju berätta. Nu är både klövarna och halsbandet betalat, så nu väntar jag bara på posten :D Sen hade jag sån tur att Linda (http://deamon.blogg.se) skulle sälja ett par Gortex skor as billigt, jag var fört till kvarn och nu skall de betalas snabbt som tusan så jag får ett par skor till inför vintern. Kanon!!! Nu får jag slänga/ge bort/sälja skor som jag inte brukar. Hatar ha saker som bara ligger men aldrig används. Hurraa!! 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Granngården har billiga och bra täcken! Där har jag köpt ifrån, hur lång är han över ryggen?



Info om träffen kan du hitta på bland annat amstaffwebben och amstaffklubben! Kommer nog bli en himla kul träff, Denise hon som håller i den har fixat många aktiviteter! Var bodde du nu igen? Kanske lite långt för dig..

2009-10-01 @ 10:05:17
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com
Postat av: Suzzie

Riktigt kul att höra att avskedet vart fint =D <3



Kolla på Djurmagazinet, här i Borlänge har de rea på en del tecken nu =)



Kul att Du gillade bilderna! Och ja, Ares börjar bli stor, och på lördag blir han hela 6 månader, tiden går så fort!



Ha en superhärlig helg, om vi inte hörs nå mer! KRAMAR

2009-10-01 @ 10:24:57
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Linda & Deamon

Ja det var så himla bra :) Trodde jag skulle börja böla flera gånger, haha!



Haha ja ibland är dom roliga :D



När jag är klar med det här så ska jag åka iväg till posten med kängorna och se hur mycket frakten kostar :)

2009-10-01 @ 10:43:39
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Linda & Deamon

Nu har jag mailat dig om kontonummer, frakt och så =)

2009-10-01 @ 12:17:20
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja det är skitfina hundar! :)



Naw tack! :D Jo jag hoppas jag vinner den, lite tur borde fan jag ha nån gång också! ;)

2009-10-01 @ 15:52:27
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: emelie

jag vet inte om dom har kvar rean men granngården hade rea och jag köpte ett bra täcke till bodil för bara 79 kr! ett fodrat vintertäcke, har ett likadant till berit och det har varit toppenbra i flera år!

2009-10-01 @ 22:41:12
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback