Fredag 30/4

Imorgon är det1 maj. Gud vad härligt.

Bara en liten update, jobbar i 55 min till och sen skall jag hem och mysa med Clifford :D Jenny kommer kanske i helgen och skall sminka mig igen. Det är ju alltid roligt att ha henne (och killarna) på besök! Så skal jag slappa lite. Har varit riktigt trött hela veckan och inte sovit bra. Har haft mardrömmar nästan varje natt! Usch. Blir att göra god mat, gå en fin promenad med Clifford och bara kolla film.

Söndag är det dags för hundträffen på Rörmossen igen. Längtar måste jag säga. Skall bli kul, och vi får även tränat en hel del (iaf inkallning och hundmöten). Hoppas de andra ser forändringar i Clifford också ;)

Nä, nu blir det att trycka i sig lite mer vatten och sen tralla hem.
Fun fact: Hur roligt är det inte att man får träningsverk an INGENTING när man inte brukar träna. HAHA, skrattade som fan när jag pratade med Peter i telefonen och sa att jag hade träningsverk efter mitt försök på att göra push-ups hemma. Vi kom överäns om att jag är en blanding mellan kärring och fjortis ;) Helt ok för mig, men det skall bli ordning på mig också :P

Ha en trevelig helg och Valborgsmåassoafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback