Tisdag 20/4

Där ser man, var denna månaden också snart över ;) Bara en hel vecka kvar sen är det maj!
Vad gott att det är vår, även om det är kallt som bara den på morgonen och solen inte skinner. Jag tycker verkligen solen kan hålla i sig lite till. Är så himla jobbigt att gå ute nåar det är kallt, blåser og REGNAR! Det vill jag inte ;) Dags att köpa regnkläder, nya stövlar och nya promenadskor. Håll tummarna för att det inte ruinerar mig bara. Har ju liiiite andra utgifter denna månaden också. Men det är ju nåt som heter prioritera (och att dyrast inte är bäst). Kommer gå bra.

Har något för mig hela veckan och det gillar vi. Då går ju tiden fort. Jag åker till kära min på fredag och det skall bli så himla mysigt! Har bestämt mig för att ta ledigt på fredag och åka in tidigt och träffa min bästa kompis innan jag möter upp Peter. Oooh jag längtar jätte mycket. Såg att det skulle bli bra väder på lördag så då skall vi promenera runt stan och bara ha mysigt tillsammans. Skall bli så kul att se vart han bor och med vem. Clifford får spendera helgen med svärfamiljen (Sandra och Elisabeth skall gosa med han hela helgen) och det känns väldigt bra.

Jag känner mig så ofräsh för tiden. Mitt shampoo börjar ge mig torr hårbotten, så jag får byta till den "gamla" som inte alls luktar lika gott.. Jag måste färga håret igen också.. Hoppas jag får gjort det innan jag åker. Kanske springa in till stan och köpa innan jag åker hem idag..? Tror det är min hjärna som spökar lite. Jag är rädd för alla insekter och skit som kan ge mig sjukdomar, men klarar inte hålla mig borta från skogen. Tycker allt kitlar och kliar och jag blir vansinnig. Blääää...

Clifford är lika duktig som alltid. Vi promenerade med Sussie och Kalla (vet inte hur man stavar hennes namn) så det var två tikar som Clifford inte får leka med, jucka på eller lukta på ;) Funkade skitbra. Kalla visade med en gång vad som gällde och Clifford höll sig borta hela promenaden. Till slut kunde de lukta på samma ställe utan att han gjorde något försök på nån ting!
Samma hände igår. Han har börjat låta Sussie vara mer och mer, de kan lukta på samma ställen och det är ju helt klart att Clifford vill leka och busa med henne, men hon är lite för gammal för det. Han får helt enkelt lära sig att vara lite lugn först :) Jag är jätte stolt i alla fall, det har ni kanske märkt ;)

Nu skall jag klia mig lite mer i skallen och hoppas att dagen går förbi med stomrsteg som igår. Hej med er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback