Tisdag 6/4

Ge mig jobb någon... Vore verkligen underbart. Vill ha ett jobb där man rör på sig, spelar nästan ingen roll vad det är bara det är i Borås och jag kan jobba helger och vardagar... Tipsa gärna ;)

Har varit en bra påsk. Har varit hemma och kollat film, ätit gott, gått lååånga turar med Clifford och myst i soffan med Peter. Livet är underbart.

Peter har fått jobb i Oslo och åker redan på torsdag. Arbetet är på en miljöstasion och han börjar på måndag! Hoppas att han trivs på jobbet och att han hittar någon stans att bo. Kommer bli konstigt att ha ett långdistansförhållande, men vi kan klara allt :D Det har jag bestämt. Skall njuta till max av dessa två dagarna vi har kvar i alla fall.

Clifford är duktig på promenaderna, han har börjat lyssna mer och mer när han får vara lös och det är jätte skönt.  Skall vara duktigare med att ha han lös i skogen och jobba mycket med kontakt och inkallning nu som vi kan gå i skogen igen utan problem. Skönt att vi har Sarah och Sussie att öva med ;)

Nä, nu skall jag äta lite choklad och drikka kaffe... Tråkigt att vara på jobbet nu, men så är det bara..

Kommentarer
Postat av: Cissi

sök jobb på typ läger till sommaren. :) jag ska ev. jobba på nått sommarläger med barn mellan 10-18 år. jag hatar barn, men det finns så mycket annat man kan göra. skogsarbete, matlagning, trädgårdsarbete m.m. så får man jobba utomhus också, asgött. :)

2010-04-06 @ 16:07:04
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Nicole

Trivs du inte på ditt nuvarande jobb?

Skönt att kunna ha sin hund lös-

2010-04-06 @ 20:52:32
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback