Torsdag 15/4

Sarah hämtade mig efter jobbet igår och vi åkte ut i skogen vid ridhuset med hundarna. Jätte skönt. Solen skinte och det var inte en själ som var ute... Eller vi träffade på två tjejer på varsin häst och en gubbe med en labrador valp, men förutom det var vi helt ensamma. Släppte Clifford också. Han sprang av glädje och det var härligt att se att han uppskattade att få springa av sig lite. Han skuttade omkring på stigen. Sussie löper fortfarande så Clifford ville bort på henne titt och ofta. Jag tänkte inte på att hon gjorde det så jag blev lite besviken när han har varit så duktig på sistonde. Men så kom jag på det och är RIKTIGT stolt över Clifford som klarade låta bli och lyssnade på mig när jag sa nej. Märker på han att han bara får mer och mer respekt för mig och det gör mig vansinnigt glad. Då går allt efter planen!

I en vecka nu har vi gått minst två timmar långpromenader på kvällarna. Känns jätteskönt för min ägen del också, att vara igång med att träna lite själv.  Idag blir det bara en mindre runda, tanten Sussie är lite halt efter den långa rundan med oss igår. Går en timmes promenad och så träna själv hemma. Och en kvällspromenad med lillen innan jag skall lägga mig. Sover på tok för mycket nu. Klarar inte vakna på morgonen för jag är så trött. Om jag sover för länge blir jag jätte seg om morgonen. Så inte lägga sig kl 22 i dag, vara lite längre vaken och upp med en gång klockan ringer imorgon. Är jätte duktig på att äta regelbundet också nu, njuter varje måltig och snålar inte på nåt. Så här blir det muskler innan sommarn skall jag säga. Vill ju att Peter skall se en markant skillnad när vi ses igen ;) Är ju det som är roligt med att vara ifrån varandra mindre perioder. Hoppas verkligen att jag får hundvakt till nästa helg, så jag kan åka till Oslo och hälsa på.

Skall lämna CV på ett jobb senare idag, blev tipsad av Sarah. Säger inget mer då jag inte tror jag får napp där, men måste ju prova :) Nu skall jag hem och äta :D Vrål hungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback