Torsdag 22/2

Nu jävlar. Har mycket på agendan idag. Det är tre timmar kvar av min arbetsdag och jag längtar efter att åka hem. Min kväll är såhär:
-Äta god mat.
- Byta om till träningskläder och knalla mot Tullen
- Gå en sväng med "svärbror" Fredrik
- Hämta Peters post och knalla hem
- Packa kläder och vika tvätt från igår, städa och göra det lite trevligt för Sandra
- Köpa bussbiljetter till imorgon (göras efter 00, då jag har fått lön :D

Jag är ledig imorgon och skall åka in till Göteborg tidigt (typ 9.40) och sen går min buss till Oslo kl 12.00 sharp. Jag skall åka och träffa min underbara pojkvän i helgen! Tycker det är så mysigt att jag skall åka iväg och träffa han i "hans" stad. Och min underbara svärfamilj hjälper mig med Clifford i helgen så han kommer softa järnet och bara mysa hela tiden :D Därför skall vi köra lite extra hårdt i kväll och på morgonen imorgon hade jag tänkt. Kille skall ju vara riktigt trött innan mamma åker ifrån honom ;)

Jag har börjat ta tag i muskelbyggandet på oss båda. Skall lägga om min kost lite och sätta igång med träningen hemma. Har ju två lekplatser i närheten som jag kan bruka som "gym" i startfasen. Vill inte knalla in på BAK med Peter när jag är såhär tanig och inte har någon riktig muskekraft i armena eller benen. SÅ vi kör på lite här hemma, plus att då kan Clifford vara med också och det är ju gött. Kollar massa tränings och fitnessbloggar och snappar upp tips och mat man kan göra som är lätt och nyttig. Nom nom nom. Är bara så trött på att ha "stora, deffade" armar som inte passar med resten av kroppen, så då kör vi på ;)


Heidi Vonka Koi... Grym Norsk tjej som är personlig tränare i USA (tror jag). Skall inte bli så stor, men nästan, hahaha! Bild snott från Google.

Jenny, Sebastian och Mio var hos mig igår. Jenny sminkade mig till ett skolprojekt och det blev jätte fint! Får hon gärna göra igen :D Mio och Clifford hade myskväll dom med, Clifford tvättade Mio och agerade storebror HELA tiden. De var så jävligt söta igår! Låg och myste och lekte så fint då och då. Jag är så STOLT!!! Bullen <3



Nä, nu får jag jobba lite till. Så himla tråkigt när man inte vill vara här. Men vad skall man göra. Pengar är pengar :P

Kommentarer
Postat av: Suzzie

Sicken fiiiin bild på Dig & Clifford <3



Kramar i massor <3

2010-04-23 @ 11:49:21
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Cissi

wow, vilken fin bild på er. verkligen kanonsnygg :)

2010-04-26 @ 20:46:17
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Kul å höra att Du gillar bilderna =) Nu finns det några nya om Du vill se. Jodå, helgen var himla trevlig, Din me hoppas jag? Kramar i massor <3

2010-04-27 @ 08:04:15
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Tina & Miracle

Jösses, vilket snyggt par ni är!

Undrar om du har några tips ang. töjning? Vill töja mina öron sen i sommar eller i höst då det e nog bättre då man ej badar så mkt osv? :)

2010-04-29 @ 22:44:02
URL: http://minmiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback