Torsdag 8/4

Jag får nog börja ta och lägga ut mera bilder.. Men jag tänker inte alls på att ta med kameran ut när jag går ensam på tur.. Kanske jag skall göra det i helgen? Har tänkt att ta med Clifford ut i skogen och busa massa. Kan bli roligt. Skall träna på inkallning och kanske lite upplätande också. Bara mysa tillsammans.

Har pillat lite med designen. Blir inte fint alls tycker jag. Blir så brötit och uppdelat.. Jag gillar inte det alls. Men det är ju hemmasnickring på hög nivå så vad skall man förvänta sig ;)

Har sökt ett nytt jobb som norsk översättare. Hoppas de ringer mig tillbaka och vill ha mig. Men jag börjar tvivla.. Har inte hört något sen igår.. Ja ja, får bara fortsätta att se efter annat.

Peter åker ikväll efter jobbet. Jag vill absolut inte att han skall åka. Men det är inte så mycket att göra med det nu kan man ju säga.... Hade ju varit något annat om det var jag som åkte bort, eller om Clifford kunde följa med på besök så man kunde åka och hälsa på.. Men inte. Kommer sakna honom som tusan.. Ja ja. Blir mycket tid till Clifford om inte annat. Gott att det är vår så vi kan hitta på lite mera saker utomhus.

Nu är det snart lunch. Är vrålhungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback