Måndag 22/2

Ny vecka, fem nya arbetsdager och två hela dagar att slappa på!!! Denna gången skall det vilas. Är så sjukt trött efter helgen att jag håller på att somna hela tiden. Ont i huvudet, ryggen och det känns som att jag skall börja blö näsblod HELA tiden. Inte kul... Men hade kul i helgen kan jag lova...

Torsdag var Peter hos mig och vi gick ned till skridsko"banan" på Kransmossen så han kunde åka lite i snöstormen. Jag halkade och slog handläden, så jag var inte så nöjd på fredagen när jag var tvungen att jobba en hel dag med ont i handen. Inte kul!

Jenny och Sebastian kom till mig på fredagkväll och vi åt middag tillsammas alla fyra. De hade med Mio också. Jätte kul att han och Clifford går så bra ihop. Lillebror och storebror typ ;) Clifford trivs i sin bur och går även in där för att sova/slappa av när jag lagar mat eller diskar. Duktig kille :D

Lördag morgon skottade vi fram bilen på parkeringsplatsen och körde ned till Resecentrum. Jenny skulle till skolan, Peter och jag skulle till Stockholm och träffa hans bror och deras kompis mr. Jaxon (Andreas). Det var dags för att kolla Rammstein live! 8 timmar buss i snöstorm var sådär roligt (gott att man satt bredvid någon man gillar och kan sova på), och vi hade inte med mat på bussen för det glömde vi... Första vi gjorde när vi kom fram var att kissa (vi kissar inte under bussresan, busstoa = äckligt!), åt lite, drack en kaffe och en öl. Sen kom resterande gänget och vi gick till O'Learys och åt och drack mera öl.
Kollektivtrafiken i Stockholm var "ur funktion" så vi tog taxi till Andreas syster och sen bort till Globen :D Tiden gick ju så himla snabbt så när vi kom fram han vi gå på toa och hitta våra platser och så började dom spela en kort stund efter det.
Vilket jävla drag!!!
Var hur bra som hälst och lite till!! Längtar efter att se de igen när de skall spela på MetalTown i sommar :D Det var flammer, explotioner, fyrverkerier och galenskap :D
Efter konserten åkte vi till en "krog" och han ta en öl till innan det stängde och så åkte vi "hem" och såg på konstiga saker på internett och skrattade.

Söndag var det dags att åka hem igen. Peter skulle ta buss till Oslo kl 11.15 och jag skulle ta buss hem till Borås kl 12.10. Vi köpte kaffe, bullar och lite godis så vi klarade oss på vägen och sen gick jag med honom till bussen och sa hejdå. Usch, det var sorgligt.. Gott att vi ses igen om en liten stund :) Jag läste drygt 200 sidor i "Luftslottet som sprängdes" och såg min första älg!!! Vilken lycka! Saknade Clifford som bara den under tiden jag var borta och längtade hem till min lilla bulle!!!

Var hemma lite över 19 på kvällen och gick ut med Clifford direkt. Var så tråott att jag höll på att ramla varje steg jag tog! Kom hem, duschade och somnade med en gång jag la mig ned för att sova.
Så idag har jag JÄTTE ONT i ryggen, rumpan och benen.. Usch!! Så himla värdelöst att sitta på jobbet och inte må bra i kroppen. Vill bara hem och gå en låååång promenad och sträcka på hela kroppen. Aiaiai. Så nu har jag gnällt klart ;)

Hoppas jag har lite överskott och tid till att lägga in bilder och skriva lite i kväll eller i morgon. Skall sluta med att ligga i soffan efter att jag har ätit middag och heller ägna den tiden åt att aktivera Clifford på olika sätt innan vi går kvällspromenaden. Då sover jag (vi) ju bättre om kvällen också. Längtar efter att Peter skall flytta tillbaka till Borås så han kan börja promenera med oss. Skall fråga Sarah någon dag i veckan om hon vill gå runt Kransmossen igen.
Ha en fin måndag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Ajaj, tråkigt att du är så trött och känner som näsblod kommer ... :(



Var du i Sthlm? Vart? :)



Hur går det med träningsplanen hihi

2010-02-22 @ 18:23:20
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Nicole

ja det är underbart att vara ute i all djup snö!

2010-02-22 @ 21:03:30
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback