Måndag 8/2

Jag har hur mycket som hälst att göra på jobbet nu. Nästan så jag spyr! Fick veta i dag att det är jag som "är" min grupp... Jag har hela tiden trott att vi var fler, att vi var några till i Norge t.ex som skriver texter, men nej. Det är jag och en tjej som inte gör sitt jobb ordentligt. Hon jobbar hemifrån och är inte så duktig kan man säga. Så jag gör ju allt mitt arbete (som ju är en hel del kan man säga) plus att jag ofta blir sittande och rätta småfel som är gjort. Det är inte kul, och idag kände jag pressen ordentligt. Så inget bloggande, inget läsande av bloggar eller något liknande när jag är på jobbet. När jag sitter där känns det verkligen som att tiden står stilla, men när jag går hem för dagen verkar det som att jag bara har varit borta en timme! Stört!

Oavsätt, jag har slappat av hela helgen. Såg en konstig film i fredags, "Mulholland Drive" av David Lynch. Jätte störd! Om ni inte sett den borde ni göra det. Lördag kom Jenny till mig och vi hade mys-kväll hos mig. Hade jätte mysigt med Clifford, gjorde god middag och bakade bullar. Jätte trevlig och skit nice att gå på tur med lillasyster. Var ju rätt fint att se film, och ligge i sängen sen tillsammans med Clifford och bara prata. Inte fel det där.
Clifford fick även (nästan) hälsa på lill Mio (Dvärg Pincher mix). Gick helt ok. Inte dålig och inte bra. Lillen låter som ett oväder och Clifford var mycket nyfiken på den lilla konstiga råttan :P Skall bli kul att se hur han går tillsammans med Bob (syrrans tax) i framtiden. Jag tror att det kommer gå hur bra som hälst.

Nu skall jag hoppas i säng. Upp kl 6 som vanligt imorgon. Var ute på lååååång promenad nyss, två timmar. Hur skönt som hälst faktisk. Provsläpper Clifford nu på kvällarna. Han är riktigt duktig och kommer när jag ropar på honom. Har vanlig koppel på honom, så jag kan stoppa han om han inte lyssnar på mig. Skönt att jag börjar våga lita mer på han :D Han har vant sig vid kyla nu, det är ju inte så kallt här länger. Men inget gnäll. Han älskar att hoppa omkring i snön och krypa in i alla hålar han hittar. Lilla fisen!

Peter kommer på fredag, en månad sen jag såg honom nu. Clifford (och jag) kommer gå i taket!!
God natt! Skall fixa en bildbomb om inte så alt för länga, Jenny tog kort när vi gick kvällspromenaden lördagkväll.
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Hihi Azi tackar! :) Ja, det var jätte kul att hitta att Alfons är hennes släkt, lite komediskt hihi.



JA, förstår det - ibland är det mkt på jobbet, hoppas de blir bättre och du kommer igång :D

2010-02-09 @ 15:37:35
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hehe hur kallt har ni om dagarna där uppe Umgås oxå med lillsyrran, nu är det riktigt kul när man är "vuxna", man kan faktiskt ha kul ihop :D

2010-02-09 @ 20:20:41
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com
Postat av: Suzzie

Hoppas ni får det trevligt med Peter =)



Hoppas allt är bra med Dig!? <3



Kramar <3

2010-02-10 @ 07:48:26
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Lotta & Tarox

Vad skönt att han börjat vänja sig vid kylan. Och kul att du börjat lita på honom mer :) Fina, fina Clifford!!



Kramar

2010-02-12 @ 00:07:13
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback