Tisdag 16/2

Hej hej :D Nu sitter jag här på jobbet igen och tänkte jag skulle ta en liten paus från allt det hårda arbetet och skriva några radar om helgen. Bilder får komma sen, måste ju förminska dom och så där och har de hemma på datorn, men de kommer. Väntar på kort från mamma och Line också!!

Fredag var en jätte fin dag måste jag säga. Peter kom hem natt till fredag, och på lunchen på fredag kom han till mitt jobb och hämtade mig så vi kunde äta lunch tillsammans. Åkte till Subway och sen hem till Peter och åt. Clifford följde med och stannade kvar hos Peter. Var hur gott som hälst att se honom igen måste jag säga. Ser verkligen fram emot att fortsätta att träffas och ta allt helt lugnt tillsammans. Konstigt att så mycket kan släppa bara av detta, känner mig 10 kg lättare redan! Fina <3

Peter kom med Clifford till mitt jobb kl 16 och jag promenerade hem. Några av mina jobbakompisar stor i fönstret och spanade på oss (Clifford) och tyckte att han var ur fin som hälst! Hemma byte jag om och gav lillen mat, sen bar det av mot Göteborg. Var jätte mysigt att se Peters pappa igen och träffa hans farmor första gången. Peters storebror fyllde 30 och vi firade det på Räkan i Göteborg. Mysigt att Jenny var med också (hon är ju sambo med Peters lillebror, hihi) och jag klarade av att hålla hennes födelsedagsöverraskning hemligt hela kvällen. Det hon INTE visste var att Mamma, Line, Espen och Bob var på väg från Oslo för att fira hennes 20 års dag på lördag.
Etter vi hade ätit, druckit och gosat så åkte vi mot Borås igen och jag väntade in gänget från Oslo.

Line och jag släppte Clifford och Bob vis skolan och det gick väl sådär... Clifford var duktig som bara den, Bob var lite vaktig och skällde en del, men det gick bättre än jag hade trott. När vi kom in fick Clifford vara i vardagsrummet bakom tvättstället jag har, då mamma är lite hundrädd. Hon har precis vant sig vid Bob, så vi blev överens om att ta det HELT lugnt och inte stressa. Hon hälsade i alla fall på honom :D

Lördag vaknade vi tidigt (vi lade oss 03.30 och gick upp typ 9.30..) och åt frukost tillsammans. Jätte mysigt att äta med sin familj, saknat det utan att jag var klar över det ens! Och sen gick vi på en promenad med hundarna ned till Kransmossen. Clifford och Bob funkade hur bra som hälst på promenaden. Clifford var riktigt nyfiken på Bob, men han var inte "på" alls. Gick och nosade lite på honom och med en gång jag sa till så slutade han. Blev så himla glad och stolt!! Mamma och jag åkte och handlade och så åkte vi in til Göteborg igen för att överraska Jenny! Det var så himla spännande!

Hämtade henne utanför skolan (typ) och gick till TinTin där vi skulle fika. Där stog vi, de andra skulle egentligen komma in och överraska henne men det kom ju ingen!! Jag ringde Espen, och sa till Jenny att det var Peter som ville följa med, och vi var tvugna att gå till parkeringsplatsen och möte upp honom (HAHA). Hon fattade ju inget men följde med dit. Så sa jag "Se där då!!!" och där stog de och väntade :D Jenny började gråta lite, och mamma också. Vi åt lite på TinTin och sen åkte vi mot Borås för att träffa Peter, Sebastian och lille Mio. Det var en riktigt fin kväll och alla hunderna funkade så himla bra tillsammans! En liten skit (chiuhuahua mix) en liten lång en (tax) och en bulle (Clifford). Lite knasig gäng, men det funkade jättebra! Peter, Clifford och jag åkte hem till Peter och sov där då det blev lite för många i lägenheten (hehe).

Söndag åt vi frukost hemma hos mig alla ihop (inte Jenny och Seb) och gick på en liten promenad med hundarna innan det var dags för familjen att åka hem. Det var lite tråkigt att de var rvungna att åka, men så är det nu... De vet att de får komma tillbaka när de vill. Mamma vet att Clifford inte är farlig, och vi vet att hundarna går bra tillsammans :D Peter och jag åkte för att handla lite och sen slappade vi hela rästen av dagen. Seb kom en tur för att hämta Mio och Jenny kom efter skolan och de åt pizza med oss. Med andra ord.. EN OTROLIGT LYCKAD HELG!!!
Hoppas det går lika bra i helgen när Jenny, Sebastian och Mio kommer för att hålla Clifford med sällskap ;)

Bilder kommer sen (hoppas jag :D)
Ha en underba sämladag nu!!!
Pöss!!

Kommentarer
Postat av: Lotta & Tarox

Sv. Tack så mkt, vi är också mkt nöjda med honom! Han verkar hur underbar som helst, och uppfödaren tror också väldigt mycket på denna kombination! :)



Tack för gratulationen! Och jo Tarox ser så jäkla mesig ut när han försöker spänna upp sig mot kossorna, han har en jäkla respekt för dem ;)



Kramar!

2010-02-16 @ 12:55:53
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Jenny

Happy weekend :D

2010-02-22 @ 13:04:52
URL: http://jennybean.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback