Lördag 23/1

Först av allt:
Farfar, jeg elsker at du leser bloggen og at du har kommentert. Ble skikkelig glad av å se det. Skal svare på mailen du har sendt meg senere :) Stor kläm!!

Är det inte härligt när ens familj läser och kommenterer bloggen? Jag blev jätte glad när jag såg att farfar hade varit inom här :D

Blir bara en snabb en det här, jag har lite att göra här hemma kan man säga. Jag vaknade 8 idag, hade tvätttid från 8-12 och det var på tiden att tvätta lite kan man säga. Idag skiner solen och jag är gladare än vanligt, det är gott gjort tycker jag för jag är ju glad hela tiden. Haha. Nejdå, men denna dagen känns som en bra dag. Kan vara för att det är sol, har varit så mörkt här den senaste veckan. Jag kunde varit ute hela dagen, utan problem. Clifford frös lite när vi var ute förut, men jag går gärna flera promenader när vädret är så fint :D
Skall in till stan sen, måste köpa hårfärg och se om jag hittar några billiga t-tröjor. Har slängt/gett bort massa kläder som jag aldrig använder, så kanske jag skall köpa två nya "basic" t-tröjer...? Såg et par snygga byxer på h&m också, lite stora jeans. Snygga och inte så dyra. Vi får se, har ju inte fått lön än, och jag vill inte bruka massa pengar på kläder nu. Har viktigare saker att spendera pengarna på.

Nu skall jag koka lite kaffe och sätta igång med att städa så jag kommer iväg sen. Kan ju inte städa när det är mörkt, då ser jag ju inget i vardagsrummet (nope, ingen har varit här och fixat lampan/strömmen än.. De vill inte för att jag har hund hemma, och så jobbar de exakt samma tider som jag gör.)
Skall sluta att vara så "lat" när det kommer till Clifford också, måste börja träna lite med honom igen. Har varit så slapp den senaste månaden.. Inte bra. Leka mera och träna mera. Så, nu har jag sagt det så nu måste jag ;)

Hoppas ni får en fin dag :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

min mormor läser min blogg, haha. jättekul :D

2010-01-23 @ 12:54:03
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Jenny

2010-01-23 @ 20:12:44
URL: http://jennybean.blogg.no
Postat av: Jenny

Jeg er glad i farfar :D

Vi behøver å vaske hele leiligheten vi :P Ser jo ikke ut her hjemme :P

2010-01-23 @ 20:13:23
URL: http://jennybean.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback