Tisdag 19/1

Ja vad skall man säga. Jag håller med era svar. Det viktigaste är inte vad andra tycker om ägaren eller hur man beter sig, men det är klart att man bryr sig lite. Jag vill ju att folk skall se att jag har kontroll (eller i alla fall att man har lite kontroll) över Clifford. Tycker det är viktig att utstråla lite självsäkerhet och kontroll när man han en större hund, och som ni säger, visa sig från sin bästa sida så inte dessa sura, gnälliga töntar kan säga något ;)

Över till något helt annat, jag är så himla trött för tiden. Vet at det är för att jag lägger mig sent och inte kommer upp när jag skall. Stressa om morgonen är inte bra för rästen av dagen. Måste fiksa mig en ny mobil snart, den ringer inte när den skall, är allmänt dålig och sjungar på sista versen. Inte kul.. Men har lite andra prioriteringar för ögonblicket. Det är inte det viktigaste just nu (och den mobilen jag vill ha är så dyr så jag har inte råd ändå, haha).

Skulle önska att jag bara kunde ta det lite lugnt. Jag vet ju att det inte är lönsamt att stressa up sig, att bli frustrerad eller att bli irriterad på kunder på jobbet. Andas lite och bara inse att allt kommer att bli bra, det tar bara lite tid ;) Eller hur ;)


Tagen på bar gärning.. Clifford <3 kuddar! Det var inte kul måste jag säga, men en rolig bild!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi søtfisen! Og gå å legg deg om kvelden!

2010-01-20 @ 12:50:57
URL: http://jennybean.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback