Tisdag 26/1

Det känns faktisk lite bra att jag är lite mer sjuk idag än vad jag var igår. Eller det har flyttat sig från vänster till höger sida.. Så det rör på sig och har blivit lite mer irriterande (täpt som fan, rinner från öget och halva näsan (haha!)). Folk på jobbet tror säkert att jag är jätte ledsen eller något, ser inte klokt ut. Och bara på höger sida. Orka. Kanske jag går hem lite tidigare idag med. MÅSTE bli frisk nu, avbokar INTE sittningen på lördag. Inte en chans i världen.

Över till hundrelaterade grejer. Hur aktiverar ni era hundar nu som det är så kallt ute? Clifford fryser så om tassarna, men jag ser att han egentligen skulle velat vara ute längre... Det är ganska svårt att leka inne i lägenheten då det är så konstig planlösning. Och jag vill inte börja leka på parkettgolvet i vardagsrummet på kvällen då den söta tanten under mig kanske inte blir så glad.. Jag vill gärna ha förslag till lek (inte träning, om ni fattar vad jag menar). Vill inte börja med någon nya träningsgrejer med Clifford du, vill fortsätta med det vi redan kör.
(För de som undrar har vi fortsatt lite med det vi lärde oss av Rallylydnaden på hundträffen. Bara roliga, enkla övningar. Kul att lära Clifford att allt har ett kommando, och det blir bra träning för mig med då jag ofta säger "här" och visar... Nu måste ju allt ha ett namn. "Bakom" "fram" "backa" osv. Rätt kul faktisk. Vi hittar på våra egna grejer och så där. Eller vi.. Jag ;) Master mind).

Planerar att fixa en ny header.. Vi får se vad jag klarar pyssla ihop här. Blir bara sån amatör grej, men men. Den jag har nu passar inte helt med bakgrunden ;) Viktigt det där. Haha.
Nu regel denna vecka också. Inte stressa. Min hud har blivit helt konstig. MASSA finner och plitar, och jag mår inte bättre av att stressa. Allt till sin tid. Orkar inte tänka på så mycket mer än vad som händer här hemma, i mitt liv, just nu. Tänker massor förtiden, på vad jag vill för framtiden, vad jag förtjänar och vad jag vill ha. Det är inte det jag har nu, nu har jag massa töntiga tankar, funderingar och drömmer som jag vet inte kommer bli något av. Realistiska mål och kanske mål som är lite närmre i tid (mål för denna månaden typ.. osv för halvåret och så där. Lite vettigare ;)).

Jag är så glad för att jag har Clifford. Vad skulle jag gjort utan honom? Så himla mysigt att vakna med hans nos mot kinden (eller halsen). Den kärleken behöver jag just nu.


Min favoritbild av Clifford. Jenny som har tagit den <3


Saknar denna tiden... Från vintern 08/09
Mammas lilla vackra dvärg ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fine fisen :) Og bli bra i huden!

2010-01-26 @ 11:40:11
URL: http://jennybean.blogg.no
Postat av: Lenita

sjukt söt hund =))

Postat av: Suzzie

Så fina bilder på gosegrisen <3



Kul att Du gillade bilderna på kaninen och katten, hihi! Var rädd om Dig!!



Kramar <3

2010-01-27 @ 13:12:13
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Ella

Söta Clifford.. Verkar som att du har rätt bra koll på vad du kan göra med honom inne, sökövning gillar dom ju ofta, göm godis i tomt mjölk/fil paket, lägg en korvbit i en bruk med lock & låt honom klura.. Hoppas nåt passar honom??



SV: Haha, jo varje gång det kom ett papper hoppade hon bakåt & smög sig fram igen & kollade :) Knas Puma!

2010-01-28 @ 14:48:11
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Lenita

säger som Ella, sök efter godis o leksaker. Men det bästa jag vet är klicker! alla mina hundar älskar det oxå och främst Tyson blir ruggigt trött av att behöva tänka så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback