Torsdag 28/1

Gissa vad?! Jag såg sol idag när jag gick till bussen på morgonen! Tjohej vad jag är glad för det :D Har varit helt underbart väder idag. Synd att jag var på jobbet hela tiden, men shit vad jag njöt av lunchpromenaden med Clifford! Härliga, underbara, vackra sol! Det är kanske inte så lenge kvar tills det blir ljust när jag skall hem också? Jag ger det 10 dagar till ;)

Nu känner jag såhär:

Bilden säger ju allt, men jag är så trött efter denna veckan nu. Har så ont i ryggen och vet inte varför! Blir lite arg, det är ju mitt fel, men jag vet inte vad jag har gjort fel. Jag går rak i ryggen, passar på att jag byter arbetsställning när jag har suttit för länge, jag promenerar på lunchen och går ofta en runda på jobbet när jag känner att jag börjar bli trött i ryggen. Vill inte ha ont! Grrrrr.

Har funderat på att börja träna, alltså JAG skall träna. Typ en gång i veckan eller något för att styrka kroppen lite. Men jag orkar inte gå på gym med massa töntar som skall stå och flexa framför alla maskiner och speglar. Orkar inte gå i någon klass heller, vad skall jag göra där?! Vill inte dans-träna och vill inte yoga grejer. Har varit sugen på att börja med något kampsport liknande, typ kickboxning a la SATS (fast inte på SATS, haha). Body-core eller vad fan det heter. Jaja. Skit samma. Kollar ju på det här "Biggest loser" på tv, och blir så sjukt sugen på att träna järnet! Så kommer jag på mig.. Nej, jag kan inte gå ner mer i vikt.. No way! Vill inte, skall inte. Och för att inte gå ned i vikt måste jag då börja äta som en häst, och det orkar jag inte. Äter ju mycket i dagsläget så jag orkar nog inte trycka i mig ännu mera. Jag får helt enkelt fundera lite till ;) Ville bara skriva av mig lite. Haha.

Nu är det på med varma kläder och lägga iväg ut på kvällspromenaden. Massor med snö här! Blir en bildbomb i helgen, lovar! Men first things first, ut på tur med rak rygg och sväng i armarna. Och leka med lilla bebisen. Sista arbetsdagen denna veckan imorgon. Jenny och Sebastian kommer på kvällen imorgon, de skall vara barnvakt när jag är i Göteborg och tatuerar mig på lördag. Yay :D
Ha en underbar kväll nu :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch vad jobbigt med ryggen :( Men som du säger, du behöver nog muskla på den. Köp dig ett billigare hantelset på typ Rusta och googla sedan upp bra övningar för ryggen med hantelträning.



Annars är ju som du säger kampsport bra. Då får du bra träning :)

2010-01-28 @ 22:59:44
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vilken härlig bild, solen värmer ju faktiskt lite nu!



Börja simma? Det göär jag ca 2 ggr i veckan, en jätte bra träningsform!

2010-01-29 @ 10:56:41
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback