Då var det dags igen!

Har funderat länge på att byta blogg (igen, jag vet) till wordpress. De bloggarna som jag har sett som är wordpress bloggar ser så bra ut, och jag har lite svårt för att fatta blogg.se så jag tänkte jag skulle prova mig på wordpress.

Startade bloggen igår efter många om och men, men jag är redan nöjd med hur det är. Kommer bli bättre när jag fattar mer äv hur man gör allt. Så verkar det lättare att uppdatera via telefonen (när den tid kommer). Super bra tycker jag.

Kommer vara en lite mer allmän blogg, så dom som vill fortsätta att följa mig är hjärtligt välkomna :D
http://detgodaliv.worpress.com

Nu skall jag flytta kontor igen! Börjar bli trött på det nu! Men då får jag sitta med dom andra igen. Går på semester imorgon kl 16:00. LÄNGTAR EFTER DET!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

har också funderat på att byta till wordpress, mest bara för att det ska hända något nytt typ haha. men jag kan koderna ganska bra på blogg.se, så vet inte om jag orkar lära mig massa nytt. :P

2010-07-08 @ 14:31:59
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback