Måndag 5/7

Tjenare tjenare :)

Vilken helg måste jag säga. Dunder väder alla dagar och massa mys. Det gillar vi! Nu är det (snart) bara fyra (4!!!) arbetsdagar kvar till min semester börjar. Wooohooo! Lite sorgligt blir det, då det är flera som slutar när jag är borta, och många av dom bor i Göteborg så man kommer nog inte ses flera gånger. Inte så ofta iaf. Men men, så går det.

Clifford har varit jätte seg, alla och är fortfarande lite trött idag. Har varit så varmt att han inte orkar att gå ut nästan. Har bara gått kortare turar (inga långpromenader i helgen alltså) och han börjar flåsa efter 4 minuter och stannar hela tiden för att han inte vill gå mera. Så vi håller oss antingen nära vatten eller nära hemma. Vi åkte till Pike med Sarah och Suzzie igår, det var mycket populärt kan jag säga. Peter var med också, det var roligt att se hur han reagerade när jag bara "Du kan släppa lös Clifford nu... Han kommer inte göra nåt dumt". Han bara "Huh? nu?!" och det gick ju hur bra som hälst! Han var riktigt stolt när vi kom hem kan jag säga. Hoppas det blir flera såna kvällar i sommar :D

Var ute på fredag, åkte inte hem så sent dock, hade lovat att jobba lite hemma i helgen. Tog sovmorgon och åkte till gymmet, svettade som aldrig för, men det var riktigt skönt! Åkte hem, åt lite god mat och sen trallade vi ut en liten runda med Clifford och myste framför teven hela kvällen. Söndag jobbade jag i några timmar och så fick vi besök av Fredrik, Sandra, Christoffer, Niccolina och Paul (Niccolinas lillebror) och grillade korv utanför lägenheten. Riktigt mysigt var det. Jobbade lite mer när vi kom hem från Pike, och sen blev kl så mycket att jag var tvungen att krypa i sängen och sova lite.
Jag är så himla trött för tiden! Allergipillerna som gör det. Gillar inte. Skall verkligen göra mitt bästa för att inte sova länge när jag har semester. Tycker det är så bortkastat att sova hela dan.

aj då, kollade på klockan nu, 25 min tills jag skall åka hem. Skall hinna med lite till innan dess. Här ar en bild på filmen vi såg i lördags. Så skön film, skikken härlig snubbe han är, The Dude :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback