Fredag 11/6

Fem dagar till Peter kommer hem, göttans!
Jag är så himla trött nu, trött efter en veckas slit på jobbet (bara en halv dag kvar!!) och trött på dåligt väder. Har ju varit mulet i snart en vecka nu och rägnat i fem dagar! Buhu!

Idag/kväll skall vi bara mysa hemma har jag tänkt. Skall kolla denna filmen


När man har en pojkvän som  är rätt så grym så har man också typ 150 filmar att kolla också. Så det blir denna filmen idag. Har tänkt att se den hela veckan men det har blivit så sent alla dagar. Såg Kill Bill 2 igår, eller 30 min av den för jag somnade på soffan och vaknade efter en timme igen och kröp till sängen med Clifford. Snark! Är en blanding av rastlös och seg, inte bra. Skall få lite mer ordning på lägenheten också. Kanske hämta flera saker på Trandared (såna grejer man kan ta i sekken och bära hem själv). Skall tvätta kläder och fika med Niccolina också... Hoppas jag får sett Sarah i helgen med, tråkig vecka utan Peter och henne!

Nä, jobba mera nu. Lägger lite mer krut nu så jag inte skall behöva jobba över (kommer inte göra det i alla fall) men då behöver jag inte säga nej om de inte frågar, haha).
Hoppas ni får en mysig helg sötsiar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback