Fredag 18/6

Hurra hurra det är fredag idag!!!! Skönt som bara den!
Denna veckan har satt sina spår i högersida av nacken, men det släpper nog sen när jag är på väg hem. Haha. Eller kanske det var för att jag bakade muffins vid 22.00 tiden igår? Kan var att jag stäckte mig när jag tränade armar igår också, men jag skyller på jobbet.

Ikväll blir det kalas iaf. Vid 21-tiden bär det av till Göteborg. Måste ju kolla på Rammstein igen vet ni. Skall bli så kul att se dom framifrån denna gång, satt ju på sidan när dom spelade i Globen i februari. Peter och hans brossa jobbar i öltältet så det blir nog några öl också kan man säga. Skall bli skönt att se han ikväll, sista kvällen på en vecka nu. Bra han kommer hem till nästa helg.

Nu är det lunch, sen är det tre timmar till vi åker hem för veckan. Det är så skönt att ha Clifford på jobbet. Stressar mindre och njuter mer. Enda nackdelen är att han har blivit OERHÖRT mammig nu! Kommer bli ändring på det när Peter kommer hem. Så har han kommit in i en trotsperiod. Han stannar upp hela tiden och vägrar att gå och skall bestämma på det sättet. Tror inte det du ;) Gott man är envis säger jag. Nu skall jag äta, sen blir det promenad i solen med bebisen.

Ha en super helg!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

fusk, jag vill också se Rammstein! :P Hoppas du hade kul!

2010-06-19 @ 09:37:18
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback