Måndag 14/6

Nu har jag äntligen gjort det. Skickade in en ansökan till journalistkursen jag vill ta på distans, och har fått svar att jag får vara med. Det kommer ju att bli så OTROLIGT spännande! Hoppas det ger mig lika mycket som jag tror det kommer att ge :D

Peter är hemma nu, det gillar vi. Han kommer jobba på festivalerna i GBG från torsdag till söndag natt och sen åker han till Oslo för att jobba klart i en vecka. Så nästa helg stannar han kvar hemma och vi kan återgå till "vardagen". Gött mos!

Jag skall hem snart. Clifford är jätte god och ligger bara här och snarkar på kontoret. Lille bullen :D Så gott att vara med mina två killar i ett par dagar nu :D Lycka!


Kommentarer
Postat av: Cissi

shit vad kul, grattis! har själv funderat länge på att fortsätta utbilda mig till journalist, men efterfrågan är ju inte så jättestor på journalister tyvärr. :( ska försöka hitta ett "riktigt" jobb först, sen kanske jag fortsätter plugga. :)



lycka till!

2010-06-14 @ 16:43:16
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Jenny

<3

2010-06-15 @ 10:11:22
URL: http://jennybean.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback