Måndag 15/3

Usch jag har verkligen inte tid att blogga längre. Känns så konstigt. Är ju inte det att jag inte har något att skriva om, för det är ju massor att berätta egentligen. Men jag har bara inte tid.

Har jobbat övertid förra veckan, Peter har ju kommit hem och vädret har varit så bra.. "Verkligheten" är viktigare och tar så mycket tid att jag inte ens har tänkt på att skriva något eller lägga upp bilder/lägga in dom på datorn.

Har blivit flera promenader med Sarah och hennes Sussie också. Clifford har blivit så bra på att lämna henne ifred när vi går. Nu kan de även lukta på samma ställen utan att han försöker att hoppa på henne. Sussie visar även intresse för Clifford också, hon är inte så uppmärksam på andra hundar (om de inte är BC då ;)).

Clifford envisas om att gå i snön och inte på asfalten, haha, roligt som bara den att se på. Han vill gå på den lilla snön som finns kvar på trotoaren eller så går han ut på gräset och trampar i den konstiga lösa is/snön. Knäppis! Jag läntar efter våren nu, skall bli så skönt att gå i skogen utan att ha snö upp till knän. Och solen värmer så gott, jag blir verkligen på bra humör.

Har tänkt att fixa ny banner någon dag snart. Göra om lite här så jag kanske får suget tillbaka. Tar ju inte mer än fem minuter att skriva ett bra inlägg egentligen ;) Skall börja få igång min träning nu. Core och pilates övningar. Måste styrka ryggen och vill ha en mer muskulös och markerad kropp. Fick bästa komplimangen av Peter för några veckor sen.. At jag börjar få fitnesstjej kropp. Inte som de stora och proffa tjejerna, men mera markerade muskler och drag. Gillar. Får sluta äta bröd hela dagen lång, göra gröt eller något, även om jag inte tycker om det så mycket.. jeh jeh ;)

Nu vet ni i alla fall att jag lever och bara är lite trött ;)
Ikväll sover Peter hemma hos sig själv och jag har planar.. Skal gå långis med bebisen, träna lite, baka frallor (träna när det jäser ;)) och dona i köket. sen är det en ny dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback