Torsdag 25/3

HAHAHA vad roligt det är att kolla statistiken nu (har inte gjort det på många månader tror jag). Typ sex stycken eller något som har varit här. Usch vad jag skäms lite för att jag har varit så dålig med att blogga.. men nu försöker jag komma starkare tillbaka ;)

Det har inte hänt så mycket här den sista tiden. Går med Sarah och Sussie minst en gång i veckan (skall gå en sväng efter jobbet idag faktisk). Jobbar inte över denna veckan (thank god) och det går rätt trögt på jobbet nu... Gött säger jag för då kan jag skriva lite ;) Jag drömmer om att åka till IKEA och handla lite grejer, men vi får ju se hur det ser ut efter jag har betalat rekningar och lagt av pengar till mat denna månaden. Men jag MÅSTE köpa köksbord så Peter får tillbaka sitt (han har ju inget i sin lägenhet och jag har massor han kan ta).

Konstigt att inte bo tillsammans med Peter, men det funkar. Är jo bra på ett sätt, saknar han när vi inte ses och vi pratas ju på telefon många gånger om dagen så det är ju bra. Men konstigt att hans "hem" inte är mitt och andra vägen... Men så är det nu iaf, vi pratade om det och var överens om att alla behöver att bo var för sig någon gång i sitt liv, nu är det våran tur och det kommar att vara bra på många sätt :) Vi bor ju i samma stad så det tar ju inte lång tid att åka till varandra. Värre när jag bode i Göteborg och man fick planera massa osv..

Våren har kommit hit, varmt och skönt. Tråkigt att det är så skitigt, Clifford är ju helt svart på magen efter promenaderna. Men så är det nu, bara någon månad (eller nåt) att stå ut med det, till all skit försvinnar, sen kan det regna så mycket det bara vill ;)

Nej nu måste jag jobba lite till. Skall bli bättre med bloggande iaf, jag lovar.

Hejhej!!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Har ni med fått vår asså :D Underbart!

tack så mycket, snart är de wp tävling igen :)

Ser fram emot att du ska börja blogga igen :)

2010-03-29 @ 21:14:47
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback