Måndag 10/5

Usch, jag är inte så pepp idag. Har världens mest svullna arm efter att jag tatuerade mig i lördag. Fan vad det spänner och jag är svullen helt ned till handleden! Oh! Men det är ju mitt eget "fel". Det suger också att jag inte kan luta mig på vänsterarmen och att jag (sen innan) har über ont i ryggen på höger sida. Vad jag gnäller ;) Bara att hålla käften och bita i det sura äpplet. Det kommer tyvärr att vara såhär i några dagar.

Imorgon skall jag vara modell för Jenny i skolan. Hon har sin tenta och skall sminka mig och fixa mitt hår. Jag slutar kl 14 på jobbet och sen är det bara att skynda sig hem och rasta Clifford i en timme innan jag måste ta bussen. Lite stressigt, men det går. Sen är det onsdag och min sista dag på denna arbetsplatsen. Känns lite sorgligt att inte jobba med alla dessa underbara människor mera, men så är det bara.
Tjejen som kollade på min lägenhet vill hyra den och vill gärna flytta in lite tidigare (typ i slutet av månaden). Hoppas Fredrik får flytta in i sin lägenhet då för då blir det flytt på Clifford och mig med! Tror vi kommer trivas jättegott på den sidan av stan ;)

Har inte blivit mycket Cliffordtid i helgen, han har bara latat sig med Sandra och hennes kompisar. Och så latade vi oss igår med, Peter var bakis och jag var bara lat igår. Så idag blir det en rejäl promenad på lillkillen. Hoppas vi kan åka ut i skogen med Sarah och Sussie så han får springa av sig ordentlig. Orkar inte ha han i koppel nu som jag bara kan använda ena armen :P (Tjöt tjöt tjöt).

I helgen blir det förhoppningsvis Oslo på mig. Är ju Norges nationaldag på måndag och jag vill visa Peter hur det är. Hoppas sötpluttarna kan hjälpa mig med Clifford så jag kan åka i ett par dagar. Hatar ju att lämna han, men det är ju bara två dagar, nästan tre.

Japp japp. Nu får jag lägga lite energi på mitt jobb, har inte gjort det den sista timmen bara för att det gör så ont i nacken och skulderbladen...
Hej så länge :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

hur gammal e clifford då? Det kommer jag lovar :D

2010-05-11 @ 15:55:15
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/
Postat av: Cissi

vad tråkigt att du gör din sista dag. :( har du hittat ett nytt jobb än?

2010-05-14 @ 10:37:28
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback