Måndag 31/5

Hoho, tänkte bara upplysa alla som läser om att jag (och Clifford) har flyttat i helgen. Nu är Peter och jag sambos igen och det känns underbart. Mer rätt än någonsinn, faktisk.
Jag skall försöka så gott jag kan att få ordning här på bloggen och uppdatera mera, men nu har jag kameran och min dator nerpackade och orkar inte leta reda på dom just nu ;)

På onsdag flytter jag ner till kontoret jag skall ha på jobbet, det vill säga att Clifford kommer börja vara med mig på jobbet på onsdag. Det kommer ju bli jätte mysigt, men kommer ju förståss vara tråkigt att sitta där nere när alla jag känner sitter på våningen över.

Ikväll blir det ett litet benpass hemma i lägenheten. Peter hittar vikter på jobbet och jag kör så det ryker hemma då jag inte har köpt medlemsskort på BAK än ;) Väntar på att min man skall komma hem til Borås så jag kan träna med han :) Skall gå en sväng med Sarah och Sussan också, hon mår bättre nu och är sitt gamla jag igen. Göttans. Nu är det bara Peter som fattas och han kommer (förhoppningsvis) på torsdag. Då skall vi ha en familjstund och tänka goda tankar om en mycket högt älskad person.

Hej med er så länge!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bor du kvar i Borås, eller flyttade du ur stan? Gud vad gött att ha med hunden på jobbet, måste kännas underbart. :D

2010-05-31 @ 14:55:10
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Men va roligt att det är ni igen =D =D



Nej nej, ingen ny hund här inte, vi är bara jourhem tills hon hittat ett vettigt hem.



Hoppas allt är bra?



Kramar

2010-06-01 @ 13:19:30
URL: http://armon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback