Onsdag 26/5

Jenny säger: "Du har inga läsare för att du aldrig lägger ut bilder".

Hm, kanske det är därför... Men det är inte mitt fel ;) Jag skriver ju mycket på jobbet, och har inte möjlighet att lägga in kort här. Och det är ju inte roligt att se massa gamla kort hela tiden, för det är ju det jag har här på jobbdatorn. Jeh jeh jeh. Ni får helt enkelt bara stå ut med att det är lite "dåligt" nu. Ny mobil med bättre minne ger nya möjligheter skall ni se, så håll ut mina vänner ;)

Tränade med min PT (eller pojkvän som det också heter ;)) på måndag. Första gången i mitt liv jag har varit på ett riktigt gym, och det var faktisk mycket roligare än jag hade trott! Visst, det var lite tunga vikter, är ju ett styrktränings gym för starka människor, men jag klarade mig bra och Peter var lite stolt av mig. Nu måste jag bara inskaffa riktiga träningskläder, så kör vi så det ryker. Strooong girl :D

Vi träffade Sarah och Sussie en snabbis igår med. Sussie har varit riktigt dålig den sista tiden. Tror hon har fått Borelia och hon går på antibiotika och smärtlindrande medel nu för att hon mådde så himla dålig. Men nu verkar hun ha kryat på sig och orkade att hoppa runt lite igår. Clifford blev helt tokig när han fick vara i hennes närhet, men Sussie hade fortfarande lite ont och sa till Clifford att hålla sig borta denna gången. Lilla pussgurkan! Blir lite korta promenader, plus mycket sim och badande den närmsta tiden på oss. Mysigt.

Nä, nu skall jag snart hem på lunchen. Klarar knappt att gå idag efter det benpasset Peter körde med mig på måndag. Men det är gött att känna att man lever lite ;) hahaha.
På fredag kommer Peter hem igen, och då blir det lite flyttande av grejer från ena delen av stan till den andra :D Woohooo!

Peter och jag för några veckor sen, i Oslo



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha ja men folk liker å se bilder :D Jeg liker hvertfall det!

Håper Sussie blir bedre snart :)

Puss

2010-05-27 @ 11:09:44
URL: http://jennybean.blogg.no
Postat av: Lotta

Naaw, söt bild på er :D

2010-05-28 @ 16:09:29
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback