Tisdag 4/5

Då var det dags igen. Något som inte funkar på jobbet, så jag kan inte jobba på ett litet tag. Det var ju synd ;) hahaha.
Imorgon är det en vecka kvar tills jag slutar här. Min plan är att ta "semester" och söka jobb som fan, jag kommer inte få någon semester detta året så jag skall passa på att ta lite ledigt nu. Vila upp mig ordentligt och njuta av Clifford och våren. NEJ, jag har INGA planer på att vara arbetslös under en längre tid. Var inte rädd för det. Tycker det är allt för kul att tjäna egna penger och att ha fasta rutiner, så jag kommer inte ligga hemma och dra mig.

Söker nu diverse fysiska arbeten, som lagerarbetare, orderplockare och medarbetare i olika affärer. Allt för att inte sitta och lata mig på något kontor. Orkar inte det. Måste hålla igång kroppen. Sen så börjar ju träningen på gym snart också. Skall kolla lite hur det blir med årskort/halvårskort och samboer rabatt som vi kan få. Skall även bruka mycket av min lediga tid på att slänga massor med skräp jag har som inte behöver vara med till nästa lägenheten, och kanske även börja packa ner lite grejer.

Helgen var jättebra. Den verkade lång och vi gjorde massor med roliga grejer. Söndag var det ju Hundträffen på Rörmossen och det var lika roligt som alltid. Är verkligen härligt att komma dit och höra andra kommentera att Clifford verkar så sansad och att han har förendrats så mycket :D Jag har ju vetat det (och jobbat hårt mot det) under flera månader nu. Nu återstår det bara att visa Peter hur duktig Clifford är på promenaderna när han kan gå lös med Sussie UTAN att leka med henne eller lukta på henna. STOLT!
Var ju tre löptikar på hundträffen, så jag fick ju lite att jobba med kan man säga. Men överlag är jag oerhört stolt över Clifford som lyssnade (även om han testade alla gränser när det kom till att vara inärheten av DeDe), och tycker att vi har ett bra kontaktgrunnlag som vi kan styrka och göra fantastisk bra under sommaren :D Bara att fortsätta träna träna träna! Vad kul vi kommer ha :D

Ser fram emot att se kort från träffen också, dom kommer säkert hitta vägen hit ;) Skall ta mig i kragen och lägga in kort från april också, på Clifford, Mio, Peter och mig.

Nä, jag skall kolla om jag kan jobba utan det där programmet, funkar ju inte att sitta här och glo ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håper du finner noe snart søstern min :) Jeg heier på deg <3

2010-05-06 @ 10:54:48
URL: http://jennybean.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback